M-am pierdut…


M-am pierdut… 

Când începusem să cunosc
Că nu te apară un scut,
Ideile m-au prins în luptă…
Şi-apoi, eu m-am pierdut.

Anii au vrut eliberare,
Dar nu puteam să le-o ofer,
Că timpul, rege avea să fie…
Şi pe pământ şi-n cer.

Şi când credeam că am scăpare,
Teama a fost pe primul plan.
Sufletul meu era ostatic
Şi totul era-n van !

Ce făcea gândul fără mine ?
Mi-aş fi dorit să evadez,
Dar glasul unui prizonier
Era să nu cedez!

Am plâns, am scris şi m-am luptat,
Cum aş fi reuşit ?
Aveam speranţă şi răbdare,
Dacă m-ai fi găsit…

Published in: on July 19, 2013 at 3:24 pm  Comments (16)  

16 CommentsLeave a comment

  1. Eii ..🙂 lasa ca te gaseste EL rabdare sa ai 🙂 ca timpul le stie pe toate 😀 felicitari pentru poezie ., cautari pierdute se regasesc ele mereu sunt doar uneori ametite de atatea cautari regasite ca in final se regasec in cautarile gasite , gasind noi cautari regasite in lumina cautrilor cautate , 😀 sper ca ai inteles care este metoda nu ?😀 o zi minunata🙂

    • Am rabdare… e tot ce mi-a ramas !
      Va multumesc enorm de mult!

      O zi frumoasa!🙂

  2. Aunque a veces la traducción automática no es todo lo buena que uno desearía… me gusta…!

    Gracias por cosas así…! besetes.

    • Gracias !🙂

  3. @ Buna ziua Eda !
    Frumoasa poezie
    Interesant mesaj
    De va fi asa sa fie
    Tu trebuie sa ai curaj
    Sa-ncerci a nu te pierde
    In lumea asta in picaj.
    La multi ani cititorilor tai ce poarta numele Sfantului ILIE !
    Aliosa.

    • Va multumesc mult!
      O seara frumoasa!

  4. PS !
    ZI CANICULARA !
    Desi adie vantul
    Aerul te frige !
    E tare cald pamantul
    Si verdele se-ncinge .
    Temperatura s-a ridicat
    La peste 38 de grade
    Pamantul negru s-a crapat
    Iar iarba verde arde .
    Apa-n fantana s-a-ncalzit
    Si-i galbena, calaie,
    Vietatile-au murit
    Desi vantul inc-adie.
    E o ZI CANICULARA
    Ce parjoleste totu-njur
    Cardiacii pot sa moara
    De n-au pe cineva-mprejur .
    Si astfel, stai in casa
    Caci afara-i foarte cald
    Te uzi mereu pe fata
    Caci fata-i de smarald .
    Aliosa.

    • 🙂

  5. “Ai nevoie de o minte generoasa – nu doar o minte cuprinzatoare, o minte care sa inglobeze spatiul, ci de asemenea o inima care ofera fara gandire, fara motiv si care nu cauta nici o recompensa in schimb. Dar pentru a darui putin sau mult, este necesara calitatea spontaneitatii de a darui fara nici o retinere, fara nici o limitare. Nu poate exista meditatie fara generozitate, fara bunatate – ceea ce inseamna a fi liber de mandrie, niciodata pentru a obtine succesul, niciodata pentru a fi celebru; ceea ce inseamna sa mori fata de tot ceea ce ai realizat, in fiecare minut al zilei. Doar acesta este terenul fertil in care bunatatea poate creste, poate inflori. Si meditatia este inflorirea bunatatii”
    JK

    • Foarte frumos!

  6. Eda, am trecut sa vad daca te-ai “regasit”… SPER!🙂

    Toti avem impresia si senzatia la un moment-dat ca suntem rataciti sau pierduti în labirintu’ vietii ce seamana uneori cu un “cerc vicios”… din care singuri alegem si decidem sa iesim!🙂 Francezii astia filosofi-rau(LOL!) au o zicala extrem de realista:”aide-toi et le ciel t’aidera!” = ajuta-te si ceru’ te va ajuta!🙂 Seamana cu cea bine-cunoscuta:”D-zeu îti ‘da’, însa nu-ti baga si-n traista!” Long story, short: nimeni nu (va) face nimic, niciodata în locu’ nostru!🙂
    – – –
    Încearca sa relativizezi si sa pozitivezi: totu’-i temporar, trecator, asa ca don’t give up, pretty young lady!🙂 O seara placuta… cu drag, Mélanie

    • Cred ca da… mai astept putin !

      Va multumesc pentru gandurile bune!
      O seara superba!🙂

  7. Te vei gasi chiar tu singura, pentru ca asa-i cel mai bine. Doar tu te poti ajuta pe tine.🙂

    “Dar glasul unui prizonier,
    Era să nu cedez!” … asa ca nu ceda!😉

    Felicitari pentru poezie!
    Sa ai zile linistite, draga mea!

    • Da da !

      Iti multumesc pentru gandurile bune… sper sa reusesc !🙂

      Te pup, scumpico!

    • Pur si simplu mi-au dat lacrimile…
      Va multumesc enorm !
      😉


Leave a Reply

