O carte


O carte 

Agitaţie.
Urma o călătorie.
Timpul se lupta
C-o umbră argintie.

Nu ştiu ce-mi trebuia,
Dar nu eram stăpână
În minte-mi răsuna,
Tot ce lăsam în urmă…

Eram neliniştită,
Şi parcă mi-era greu
Să leg o frază, două,
Să fug cu gândul meu…

Dar brusc, mi-am amintit
Că puteam lua cu mine
Ceva ce mă-ndulceşte,
Ceva ce-mi face bine…

M-am luminat ştiind,
Că m-aştepta o carte,
Cuvinte puse-n ramă,
O carte, fără moarte…
O carte ! 

Published in: on August 22, 2013 at 1:00 pm  Comments (22)  

22 CommentsLeave a comment

  1. DA.. frumos , o carte ce asteapta ganduri in cuvinte ,felicitari !!!!

    • Va multumesc!

      O seara frumoasa !🙂

  2. Denisa, Denisa… iar ai recidivat cu minunății! Îți stă în caracter…

    • Ma bucur sa aud asta…🙂

      Va multumesc mult!
      O seara frumoasa!😉

  3. Iar tu, un suflet exceptional, cald, primitor, iertator, pentru ca versurile acestea spun totul!😉

    Te pup, cu drag!🙂

    • Versurile spun totul, acum depinde cat sunt de “auzite”…🙂

      Iti multumesc frumos, Lala!
      Pupici.

  4. A nice mind-image.

    • Thank you!🙂

  5. mulțumesc pentru like-urile date și pentru că m-ai urmărit. Blogul http://popateapa.wordpress.com mi-a fost supendat de wordpress. Poți să mă urmărești cu aceleași articole pe http://www.ziarulluiipu.ro Cu stimă popateapa

    • Am inteles !
      🙂

      Succes !

  6. I Nominate you for a Super Bunch of Awards – 30 Nominations
    please choose any 3 awards out of the 30
    accept it and oblige

    there are no linkbacks for this award

    http://ajaytao2010.wordpress.com/2013/08/24/super-bunch-of-awards-30-nomination/

    • Thanks!

      • thank you dear Eda🙂🙂

  7. wonderfull poetry. Orofiorentino

    • Thank you !🙂

  8. Eda draga… comentatorii precedenti au rezumat perfect: înca un poem mi-nu-nat, asa ca tot ce-ti pot spune e ca daca as mai avea o viata, as petrece-o între carti, scrise în româna, engleza, franceza, italiana, spaniola…🙂
    – – –
    sanatate si bafat-n toate! – rima voluntara si intentionata…🙂
    o zi superba, lejera si vesela… cu drag, Mélanie

    • Foarte frumos !
      Uneori simt cum ma deconectez de la “cruda” realitate, atunci cand citesc O CARTE !

      Va multumesc enorm de mult!
      Pupici.😉

  9. pupa mama ,iubesti cartile si ele au aura lor,unele au curcubeul intreg ,dar sunt foarte rare ,asa ca tine🙂 ,unica si completa !!!

    • Reusesti sa ma emotionezi si sa ma indulcesti cu minunatele tale cuvinte…🙂

      Iti multumesc frumos!
      Pupici.

      • esti Bucurie pentru oameni ,ma gandeam acum ,cati oameni vor primi ,pe langa poezii si binecuvantarea ta si pofta de viata si caldura sufletului si multe altele ,cine te-a creat a stiut ce opera frumoasa vei fi si a petrecut probabil mai mult timp decat la altele 🙂

        • Sunt mult prea mica pentru aceste cuvinte marete…e mult prea mult !
          Nu stiu cum si cat sa iti multumesc !

          Te indragesc si te pup!🙂


Leave a Reply

