Cu mâinile legate


Cu mâinile legate

Aveam încredere în timp,
Dar nu ştiu ce s-a întâmplat
Mi-am întins mâinile, cu dor…
Dar nu m-a-mbrătişat,
M-a smuls şi le-a legat.

Anii treceau şi nu puteau
Să rupă nodul ce-mi strângea
Regretele ce m-apăsau,
Privind în urma mea.

Cu mâinile legate,
Puteam simţi chemarea,
Dar nu ştiam s-ascund
Din suflet aşteptarea.

Cu mâinile legate,
Am învăţat să scriu
Şi-am scris rânduri întregi,
Doar nopţile târziu…

Cu mâinile legate,
Puteam să lupt, să zbor…
Dar într-o dimineaţă
Din vis, m-am stins uşor…

Cu mâinile legate,
Am împletit amarul,
N-am vrut, dar
S-a-ntâmplat
Să-mi umple iar paharul.

Cu mâinile legate,
Am cules trandafiri,
Mi-i aşezam aproape
Să am dulci amintiri.

Cu mâinile legate,
Am tras de firul vieţii
Se rupe, căci se duc
Din anii tinereţii…

Cu mâinile legate,
Mi-am cumpărat culori,
Puteam apoi picta:
Fluturi, copaci şi flori.

Cu mâinile legate,
Puteam să îmbrăţişez…
Să merg cu paşi mărunţi,
Drumul să mi-l creez.

Cu mâinile legate,
Am vrut să-mi spăl durerea,
Dar nu puteam nicicum…
Aluneca tăcerea.

Cu mâinile legate,
Am atins Luna rece
I-am spus să stea puţin,
Dar a ales să plece…

De aş putea să rup,
O zi, măcar o parte…
Tot aş simţi că sunt
Cu mâinile legate… 

Published in: on August 27, 2013 at 1:13 pm  Comments (46)  

46 CommentsLeave a comment

  1. Superb ! … uneori mainile sunt “legate ” in rugaciune ce se trasforma in zbor . felicitari ! pentru ca pastrezi stilul tau !

    • Da, aveti dreptatate…rugaciunea salveaza!
      Va multumesc mult!

      O zi dulce!

  2. cu mâinile legate
    chiar de-n veci ai să fii,
    vei găsi-un rost în toate
    chiar când nu-l vei zări.
    de el aici să scrii
    la ceas târziu din noapte
    cu mâinile legate…

    • Sa gasesc un rost in toate,
      Imi va trebui sa sper,
      Dar am mainile legate,
      Ajutor cui sa ii cer?

      Multumesc frumos pentru versuri !
      O zi dulce!

  3. poate-i ciudat ce-ţi cer,
    dar poate ar fi bine
    să priveşti către cer
    şi să-l cauţi în tine.🙂

    • Nu cred ca-i ciudat,
      Doar ca inseamna mult,
      Si fara lumina,
      Nu am cum sa lupt.
      😉

      • vei găsi şi lumină,
        chiar de acum nu crezi,
        şi-ţi va fi viaţa plină.
        încearcă, şi-ai să vezi!😉

        • Multumiri, o mie…
          Pentru acest impuls,
          Ma linistesc sa cred,
          Ca voi avea ceva in plus…😉

  4. Impartasesc acelasi gand si eu, ca cel al domnului Liviu Chris Avram.
    “Cu mainile legate” intr-o/pentr-o rugaciune.🙂

    Inalta rugaciunea ta acolo Sus, si linistea primeste-o!🙂

    • Ganduri curate
      Am primit de la tine,
      Si chiar daca am “mainile legate”
      Te-mbratisez si te-ndragesc…stii bine !
      😉
      Pupici.

  5. Ca de obicei, o creatie exceptionala! Felicitari! Si nu uita ca o pereche de maini legate nu este de ajuns pentru a lega si sufletul. Ai grija de el si lasa-l sa scrie in continuare, cu maineile legate sau libere.

    • Asa o sa fac, Tibi!
      Sufletul sper sa nu-mi fie legat niciodata, pentru ca asta ar insemna sa nu mai pot scrie ce simt… ma voi lupta sa-l las liber, macar pe el!

      Iti multumesc enorm!
      Pupici.😉

      • Cu placere! Iti multumesc si te pup si eu! :*

  6. Cu toate neputintele cotidiene, din noi rasare initiativa de a le depasi, de a ne depasi pe noi cu toate cele pe care le avem!

    • Astept sa rasara si pe la mine aceasta initiativa…
      Iti multumesc mult !

      Pupici.😉

  7. Without hands tied, you wrote a superb poetry…

    • Thank you !😉

      Have a nice day!

  8. Eda mea scumpa ,nu am cuvinte acum ,doar felicit si pusici !!!!

    • Iti multumesc enorm, Carla !😉

      O seara dulce!
      Pupici.

      • multumesc ,la fel si tie inger alb 🙂

        • Multumesc !🙂

  9. Sticloase-ntrezariri prin gemul vietii asudat
    Te chiama si ne chiama si jocul i-am urmat
    Si iatane actori jucand n- acela-si timp
    Caci viata nu ne-ntreaba de vrem ceva la schimb!

    intr-un alt fel spus, chiar de avem mainile dezlegate tot n-am avea de ales, viata isi va urma cursul ademenindu-ne cu frumuseti cu visuri cu dorinte, spre jocul ei neincetat🙂 frumoase versurile mai ales ultima strofa!

    • Va multumesc enorm de mult, pentru tot !
      O seara frumosa!

      Pupici.😉

      • Oricand cu mare placere🙂

        • 🙂

  10. Buna dimineata !
    Am fost plecat la munte cu-al meu nepotel si cum nu am luat laptopul cu mine, nu am avut cum a te saluta si citi .
    Acum ca m-am intors, o fac cu mare bucurie .
    O zi frumoasa !
    Aliosa.

    • Bine ati revenit !🙂

      Va multumesc frumos!

      O zi dulce!

      • Weekend placut !
        Forza STEAUA !!!

        Aliosa.

        • He he !🙂

  11. Congratulations, Denisa!

    I have nominated your blog for the Reader Appreciation Award.

    More about this nomination is at

    http://dearkitty1.wordpress.com/2013/08/28/reader-appreciation-award-thank-you-ajaytao/

    • Thank you !🙂

  12. Sensibilitate, devotament, iubire față de artă; asta-mi inspiră scrierile tale. Bravo!

    • Iar mie, aceste cuvinte minunate imi inspira emotie..sunt emotionata!

      Multumesc enorm de mult!🙂

      O zi dulce!

  13. Ciao, un abbraccio, brava

    • Grazie !🙂

  14. Someday, you will have to teach me to write poetry …
    🙂

    • 🙂

  15. In muntii Retezat, un orb tinut de mana se apropia de cabana Buta: trecuse creasta… Pe peretele abrupt si neted marginind lacul Tanaya, un paralitic atarnat in coarde batea piton dupa piton spre varful de sute de metrii…
    Acolo pe mal, tolanit in nisipul de aur am simtit adus de vant, mirosul proaspat al arborilor de sequoia batrani de mii de ani…

    • Impresionant!

      O seara frumoasa!😉



  16. 🙂

    • Frumos!

      Multumesc mult.🙂

  17. Cât de frumos vă răspundeți în versuri. Îmi face plăcere să citesc cele scrise aici nu doar de Denisa.🙂

    • Multumesc frumos !
      De fapt, MULTUMIM !🙂

      Pupici.

  18. Bună ziua Eda
    Vă mulțumim pentru vizita dumneavoastră.
    Bună seara.
    Kisses.

    • Multumesc mult !


Leave a Reply

