Vărs lacrimi pentru voi…


Vărs lacrimi pentru voi… 

Iubirea mă înalţă, iubirea mă hrăneşte
Uit de dureri, uit cine m-amăgeşte…
Bucăţi din mine, rupeţi… dar nu mă aruncaţi
Eu vă iubesc, vă iert…dar voi ce aşteptaţi?
Să mă topesc uşor, să plec fără suflare…
Ca focul din priviri ce arde şi dispare…

Cu hainele torturii mă îmbrăcaţi, râzând
Uitaţi, dar eu ce fac? Mă rog şi-adorm plângând…

Liniştea ce o caut, eu am găsit-o în voi
Acopăr şi nu vreau să văd greşeli, căci noi
Cu sufletul iubim, cu vorbe dărâmăm
Răsare egoismul şi nu ne bucurăm…
Iubesc cu lacrimi, iubesc fără oprire
Merg mai departe, chiar dacă sunt rănită…
Inima mea , ascult-o şi n-o să se închidă !

Published in: on September 13, 2013 at 1:00 pm  Comments (14)  

14 CommentsLeave a comment

  1. 😦.. :(…😦

    • Nuuu, nu asa !😉 :*

  2. Iubirea nu ucide, nu ăsta-i rostul ei,
    Chiar dacă ne loveşte şi-avem răni sângerânde,
    Chiar de ne dor cuvinte spuse fără temei,
    Inimile-ntotdeauna de dragoste-s flămânde.

    • Corect !
      Astazi raspunsul meu nu poate fi in versuri…

      Multumesc frumos!
      O seara buna!😉

  3. Iubirea chema nemurirea ., omul a uitat asta , aici trebuie sa invete asta , dar inca este amagit de nimicuri ,dorinte mici , .. dar este unicul mod ,cale pentru a fi in nemurire , pentru a trai VIU. si felicitari pentru versuri , stil propriu :))

    • Iubirea-i nemurirea !
      Frumos!

      Multumesc mult.😉
      O seara buna!

  4. Asa este Raza de Soare ,canta cu sufletul tau minunat fiecare stare ,cel ce-ti aude cantecul se va vindeca ,schimbandu-se ,asa se spune,”daca sufletul celor buni va stii canta,omul rau se va schimba”,pup tare si am ramas datoare,dar ma gandesc eu la ceva🙂

    • Tare frumos spus…
      Iti multumesc mult, Carla!

      O seara buna!😉

  5. Buna dimineata !
    Multumesc frumos pentru LIKE dat pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
    Weekend placut !
    Aliosa.

    • Multumesc mult si eu !😉

      O zi frumoasa!


      • O duminica placuta !
        Aliosa.

        • Multumesc mult!
          La fel si dumneavoastra.😉

  6. Thank you Denisa for visiting.Have a pleasant day.jalal

    • Thank you too !🙂


Leave a Reply

