Îndrăzneşte să fii om !


Îndrăzneşte să fii om ! 

Îndrăzneşte să fii om, nu o umbră temătoare…
Nu-ncerca să deschizi rana, las-o-nchisă, căci mă doare.
Demonstrează că-ntr-o zi vei ajunge să vorbeşti
Renunţând la lucruri care te-au făcut să nu iubeşti.
Azi sau mâine, peste-un timp mă vei întreba ce-i soarta …
Zămislit din gânduri crude nu vei şti să-mi descui poarta.
Numai tu te poţi salva din mulţimea de străini
Educându-ţi egoismul vei putea să scapi de spini…
Ştiu, te-nţeapa şi se-nfig, dar ei vin de pe tulpina
Trandafirilor gălbui ce-ncercau să-ţi spele vina.
Episoadele tăcerii n-au făcut decât s-ascundă…

Scumpa vorba şi timidă ce putea curaj să vândă.
Aminteşte-ţi că nici eu n-am avut doar clipe bune…

Fără lacrimi nu pot sta, ele au un rol în lume.
Izvorăşte suferinţa, cândva râul o să sece…
Ia-i puterea de-a săpa, prin voinţă îţi va trece.

Osândirea va veni, dar nu-i timpul pe Pământ.
Mergi şi-nvaţă să fii om, îndrăzneşte meditând !

Published in: on September 16, 2013 at 1:00 pm  Comments (21)  

21 CommentsLeave a comment

  1. azi e rândul meu să nu am versurile la mine, aşa că nu te provoc la duel. dar e frumos🙂

    • Ok, am inteles…voi astepta pana data viitoare !😀

      Multumesc mult!
      O zi frumoasa !

  2. Superbe versuri,Denisa! O saptamana frumoasa!

    • Iti multumesc tare mult, Ane…🙂

      O saptamana dulce si tie !
      Pupici.

  3. minunata !!!! scumpa mea mii de imbratisari ,frumos canta sufletelul tau invataturi ,Felicitari si sa ai o saptamana frumoasa ca tine !!!

    • Iti multumesc tare mult, scumpica mea !🙂
      O saptamana frumoasa si tie !

      Pupici.

  4. A fi OM e lucru mare
    A fi DOMN e o-ntamplare
    A fi si una si alta
    S-ar putea de s-ar vrea.
    O saptamana plina de realizari !
    Aliosa.

    • Aveti dreptate ! Da, asa este…🙂

      O saptamana frumoasa si dumneavoastra !
      Va multumesc mult!

  5. Minunate versurile, dragă Eda! Mesajul tău este foarte profund!
    Felicitări pentru ceea ce eşti!
    Te îmbrăţişez cu mult drag! O seară minunată îţi doresc, draga mea!🙂

    • Ma bucur enorm sa aud asta, Stefania!
      Si tu esti o persoana sensibila si binecuvantata…

      Te pup si iti multumesc din suflet !🙂

  6. Jos pălăria și mă înclin!🙂

    • Inseamna mult pentru mine, aceste cuvinte…

      Va multumesc enorm!
      O zi frumoasa!🙂

  7. Mulțumesc pentru like!Felicitări pentru versurile frumoase și cu tâlc!

    • Si eu va multumesc tare mult!🙂
      O zi dulce!

  8. I really like the title and the entire poem:)

    • Thank you !🙂

  9. Hi Eda!
    Your poetry touches the heart. Just beautiful thoughts!🙂

    • Thank you very much !🙂

  10. Încurajare ce necesită curaj!😉🙂 De luat aminte.
    Bravo! ♥

    • Da, cam asa !🙂

      Multumesc frumos!
      Pupici.

    • Da, cam asa !🙂

      Multumesc frumos!
      Pupici.


Leave a Reply

