Nu mă iubi…


Nu mă iubi…  

Nu mă iubi atunci…
când vei încerca să-i vorbeşti inimii mele,
doar cu mintea ta.
Iubitule,
cuvintele tale se transformă în otravă
iar eu n-am să te pot asculta.

Când nu-ţi mai pot spune
cu răbdare ce-am de spus,
adun spinii trandafirilor
pe care mi i-ai adus.
…şi-ncep să-mi scriu durerea,
în versuri ce au să plângă
şi lacrimile au puterea
de a colora apoi,
griul umed aşezat pe stâncă…

Şi când vezi că îmi pierd vocea,
atunci voi îngenunchea,
la poarta ce se-nchide
în urma mea şi-a ta.

Când mă simt pierdută,
lasă-mă doar să tac,
iar de mă cerţi, nu mă iubi atunci…
eu vreau să te împac !

Published in: on October 1, 2013 at 4:23 pm  Comments (21)  

21 CommentsLeave a comment

  1. Frumos! Felicitări!🙂

    • Multumiri !🙂

      Te pup, Loredana ! ♥

  2. Sensibilitate si har poetic. Felicitari Denisa inca o data!!!
    Te imbratisez cu drag. 🙂

    • Va multumesc tare mult, doamna Adeena!🙂

      Pupici!

  3. ” Nu ma iubi ”
    Usor de spus
    Dar a gandi
    La cat mai sus
    E la-ndemana orisicui…………..

    O seara fara ploaie
    Caci la mine ploua tare
    Copacii se indoaie
    Si vantul bate in rafale .
    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Cat de frumos !🙂

      Va multumesc pentru tot !
      O seara frumoasa!

      • ” Enigma florilor de liliac”
        Va putea fi vreodata
        Pusa-n rama ca un zodiac
        Pe un fundal fara de pata ?

        Tu, STEA ce stralucesti cat mii de stele,
        Cum de ghicesti visele mele ?
        Putea-voi eu sa-ti multumesc
        Asa cum sincer si gandesc ?

        La mai multe CARTI
        Cu POEZII frumoase
        Iar pe coperti
        Motto-uri fabuloase !

        Cu dragoste si simpatie
        Un bunic fericit
        Caci datorita tie
        Are multe de citit !
        Aliosa.

        • Va multumesc enorm de mult pentru minunatele versuri.. m-au emotionat !

          O seara frumoasa si toate cele bune !🙂

      • Si eu iti multumesc pentru tot !
        Pentru ca Dumnezeu si-a dorit sa ne cunoastem virtual,
        BUCURIA mea este nemasurata !!!

        Weekend placut !
        Cu stima,
        Aliosa.

  4. Frumos tare Eda mea ,te pusic taree !!!!🙂

    • Iti multumesc enorm de mult, Carlita !😀

      Pup dulce!

  5. Foarte frumos!🙂

    • Iti multumesc tare mult!🙂

      O zi dulce!

      • Cu placere! Multumesc asemenea!🙂

  6. Superb!!!

    • Iti multumesc frumos, Ane !🙂
      Pupici.

  7. only english

  8. Felicitari,Sunt superbe!!

    • Multumesc din suflet !🙂

      O seara dulce!

      • La fel si tie! ♥

        • Multumesc !
          Pupici! 🙂


Leave a Reply

