P.S. Imaginează-ţi !


P.S. Imaginează-ţi ! 

Într-o ramură aurie
s-au aşternut pe hârtie
amintiri,
cuvinte spuse
dintr-o vară însorită
pentr-o clipă strălucită…

Paşii tremurau tăcuţi
măsurau cu discrepanţă
urmele ce se jucau,
fără o speranţă…

Doi ochi simpli ascundeau
povestea de catifea,
tot priveam şi nu vorbeam,
ce se întâmpla?

Când lumina de pe cer
desena o rază,
mai făceam un pas sau doi
şi legam o frază.

Dintr-un zgomot ce doboară,
străzi aglomerate,
vocea mea se pregătea
parcă pentru şoapte.

Două mâini îmi cuprindeau
sufletul rănit,
mi-au atins doar gândul sumbru
ce scria grăbit.

Culoarea de pe coperta
are un simbol,
florile de liliac
înfloreau cu dor.

Am zâmbit şi n-am ştiut
că doar dintr-un zâmbet,
poţi ajunge să rămâi
cu durere-n suflet.

Pentr-o zi în care timpul,
se oprise-n loc,
orele competitive,
se-ntreceau în joc.

Mă înăbuşea căldura,
m-a trimis chiar să visez,
nu ştiam ce se întâmplă,
azi, realizez…

Ceasul e un inamic,
căci din secundar,
se roteşte rochia verii,
rochia de cristal.

M-am trezit, iar am visat
somnul amorţeşte,
fac cu noaptea schimb de gânduri,
până mă trezeşte !

P.S.
Imaginează-ţi anotimpul
ce îţi apare-n vis,
lasă imaginea să curgă,
aşa cum am descris…

Published in: on October 5, 2013 at 5:27 pm  Comments (31)  

31 CommentsLeave a comment

  1. imagineaza-ti mishto!😉

    • Da, multumesc !

      O zi frumoasa!🙂

  2. Ca de obicei ne incanti cu versurile tale frumoase.Felicitari si spor.

    • Va multumesc frumos!

      O seara buna!🙂

  3. Oh, that’s glorious. Your poems are light into dark places.

    • Thank you !🙂

      Have a nice day !

  4. Excelente.

    • Thank you !🙂

      Have a nice day!

  5. @ Buna dimineata Eda !
    ” Imagineaza-ti ”
    cum am reactoinat la azi dimineata la ora 04.37′ …………….
    Detalii pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/10/06/ )
    O duminica fara ” cutremure” !!!
    Aliosa.

    • Am zambit chiar daca e vorba de o treaba serioasa !
      Va las imaginandu-va !🙂

      O zi dulce !

  6. So beautifully written, your poems always make me want to paint!🙂

    • Thank you !

      Have a nice day !🙂

  7. Bellissima e profondamente tenera d’Amore!
    Grazie!
    Un saluto dal mio Cuore
    Claudio

    • Grazie !🙂

      Ti auguro una buona giornata !

  8. Buna dimineata. Nu stiu ce ne-am face fara imaginatie.

    • Buna dimineata !

      Asa este! Ne face sa visam necontenit !🙂

  9. Thank you for passing by.🙂

    • Thank you too !🙂

  10. O frumusete de poezie… exact cum esti si tu🙂

    • Rosesc…

      Multumesc tare mult !🙂
      Pupici.

  11. Te pup Eda ,te-ai jucat minunat cu cuvintele !!!!🙂

    • Da da! Iti multumesc frumos, Carla mea!🙂

  12. Imaginează-ţi cum e ziua-n care n-o să mai exist pe pământ…🙂

    P.S. Felicitări pentru poezie!

    • Nu-mi imaginez “aberatii” !

      Mersi.

  13. Unique imagination Eda.Be well.jalal

    • Thank you very much!🙂

  14. Frumoase ganduri, frumoasa imaginatie!

    • Va multumesc frumos!

      O zi dulce!🙂

  15. Imaginația-i cam totul.
    Felicitări! Te pup! ツ ♥

    • Atat imi ramane !🙂

      Iti multumesc tare mult, scumpica mea!


Leave a Reply

