Mi-ar plăcea


Mi-ar plăcea 

Mi-am aşezat visele-n stele
Şi cerul e-ncărcat acum
De o să plouă cu speranţe,
Pe toate o să le adun.

Voi umple coşul învechit
Şi o să-ntind o pânză fină,
Vă voi chema pe fiecare
Să va acopăr cu lumină.

Pe tine, te voi lua de mână
Când o să dormi, îţi voi zâmbi
În loc de ceai îţi pregătesc
Săruturi dulci în orice zi.

De vei pleca din visul meu
Iubitule, o să te chem !
O îmbrăţişare ne va spune
Să ascultăm tăcuţi: “ Je t’aime!”

Published in: on October 9, 2013 at 3:00 pm  Comments (29)  

29 CommentsLeave a comment

  1. versuri pline de farmec si tandrete🙂

    • Multumesc din suflet, Ane!🙂

      O zi dulce!
      Pupici.

  2. bun. bravo!

    • Iti multumesc frumos, Dan!🙂

      O zi faina!

  3. O minune de poezie scumpa mea ,pusici multi 🙂

    • Ma bucur sa aud asta, Carla!
      Iti multumesc enorm.. Pupici!🙂

  4. Ce poezii frumoase scrii!🙂

    • Multumesc din suflet !🙂

      Pupici!

      O seara dulce!

  5. @ Buna dimineata Eda !

    ” Mi-ar placea ” s-aud
    C-ai scos o alta CARTE
    De POEZII de dragoste arzand
    Cu versuri tandre , minunate !

    Succes in toate !
    Cu respect,
    Aliosa.

    • Buna dimineata !

      Da, atat de mult mi-ar placea si mie…🙂
      Va multumesc tare mult !

      O zi frumoasa !

      • Buna dimineata !
        Si ” mi-ar placea ” ca acest videoclip

        sa-ti faca ziua mai frumoasa !
        Aliosa.

        • Cu siguranta!
          Va multumesc frumos!🙂

  6. Frumoasa poezia ta. Mi-as putea imagina fiecare vers in parte🙂.

    • Interesant !🙂
      Sper sa iti formezi o imagine minunata !

      Multumesc tare mult!🙂

  7. Pe sistemul “mi-ar plăcea…”, zic că mi-ar plăcea să nu mai exist.

    P.S. Felicitări pentru poezie!

    • Si mie “mi-ar placea ” sa nu mai aud asa ceva…

      Ms!

  8. Bonsoir Eda!🙂
    @”Să ascultăm tăcuţi:“Je t’aime!” – aha, deci stii si franceza…🙂 ma bucur… bonne soirée et bisous!🙂
    – – –
    “après l’amour,
    nous irons nous baigner dans les vagues du Nil,
    en regardant les pyramides,
    et en nous murmurant:”je t’aime!”
    http://balauru.wordpress.com/2013/10/11/missing-egypt-nefertiti-she-seems-to-have-an-invisible-touch/

    • ah, un bonus célèbre:🙂
      je t’aime, moi non plus… – Serge Gainsbourg & Jane Birkin:

      – – –
      P.S. Serge a compus aceasta melodie pentru Brigitte Bardot dupa ce-au trait o pasiune de câteva luni…

      • Cat de FRUMOS !🙂

        Va multumesc tare mult!
        O seara minunata !

  9. esti indragostita ?

    • Da, se poate spune si asa !🙂

      • 🙂 Bravo !!!
        Simte , iubeste , traieste si incanta-ne si pe noi🙂

        • Asa voi face !
          Multumesc tare mult !🙂

          O seara dulce!

  10. Beautiful to embrace and read!

    • Thank you !😉🙂
      Have a nice day !

  11. Mi-ar plăcea să-ti ofer felicitări, și ți le ofer! Mi-ar plăcea să creezi câte o poezie în fiecare zi, așa frumoasă ca aceasta.
    Felicitări! ツ ♥
    Mi-ar plăcea să te îmbrățișez acum, dar cum nu se poate, o să-ți trimit îmbrățișarea-ntr-o scrisoare.🙂

    • Mi-ar placea ca in fiecare zi sa te gandesti cat de mult inseamna prietenia noastra pentru mine..🙂

      Iti multumesc din tot sufletul!
      Te pup!🙂

      • Mă gândesc și CRED ce-mi spui, și CRED în prietenia noastră!🙂

        • Ma bucur enorm de mult!🙂 ♥


Leave a Reply

