Nu am ştiut cum să te strig


Nu am ştiut cum să te strig 

Erai o urmă pe nisip,
Iar marea ochilor căprui
A-nvolburat numele tău
Şi am rămas a nimănui…

Erai o şoaptă de iubire,
Pe buze mi te-ai aşezat,
Cum nu ştiam să te alint…
Ai dispărut şi am oftat.

Erai o rază jucăuşă,
Te-ai rătăcit, cum să te-ating?
Am vrut să îţi vorbesc, dar eu
Nu am ştiut cum să te strig…

Puteai fi frunză, chiar şi-o stea,
Un bobocel de trandafir
Cer, ţi-aş fi fost sau chiar pământ,
O adiere de zefir…

Published in: on October 13, 2013 at 6:55 pm  Comments (48)  

48 CommentsLeave a comment

  1. Stunning thought ,beautifuly arranged .jalal

    • Thank you !🙂

  2. Superb Raza de soare ,o adiere de zefir ,nascuta din boboci de trandafir ,pusici,minunat🙂 !!!!!!

    • Da !🙂

      Multumesc frumos, Carla !
      O seara dulce!

      • Si eu scumpa mea,pentru balsam ,seara frumoasa sa-ti fie, inima draga !!!!!

        • Ma bucur enorm!
          Multumesc frumos… la fel !😀

  3. Am avut o perioada foarte proasta,tatal meu a fost accidentat de un sofer de taxi acum aproape 4 saptamani si dupa 3 saptamani de cosmar a decedat si joi l-am ingropat.Am primit la posta o recomandata(pe aviz scria plic mare)dar cand m-am eliberat si am ajuns la posta ,era trimisa inapoi si nu am aflat de unde era.Avand in vedere mesajul dumneavoastra ca vreti sa-mi trimiteti cartea de poezie este posibil sa fi fost volumul de la dumneavoastra.Vreau sa va asigur de toata bunavointa mea si ma scuzati daca v-am creat un diconfort.Nu sunt nici nesimtit nici uituc dar principala mea gria in aceasta perioada nefasta a fost incercarea de a-mi salva tatal lucru din pacate esuat.Imi pare rau si va asigur de intreaga mea simpatie.Sa va ajute Dumnezeu pentru frumoasa dumneavoastra intentie.Va multumesc si imi cer scuze.

    • Imi pare nespus de rau sa primesc aceasta veste! Sincere condoleante dumnevoastra si familiei ! Sper sa treceti peste acesta perioada trista din viata si Bunul Dumnezeu sa va ajute sa va linistiti gandurile si sufletul!

      In legatura cu cartea, inca nu am inteles daca a ajuns la dumneavoastra, nu stiu cum sta treaba cu avizul si de asemenea nici nu stiu unde se afla ea acum… O sa fac tot ce pot sa ajunga in mainile dumneavoastra, pentru ca stiu cat v-ati dorit sa o aveti!

      Va multumesc din suflet, pentru tot !
      Numai bine si multa putere !

    • Thank you very much !🙂

  4. Buna dimineata Eda !
    Frumoase versuri, minunata poezie !
    Deja intrezaresc cea de-a doua CARTE de POEZII !!!
    O saptamana rodnica -ti doresc !
    Aliosa.

    • Frumos frumos !
      Ar fi un vis sa intrezariti asta…🙂

      Va multumesc enorm!
      O seara dulce!

  5. Tremendamente… bello…!

    • Gracias !🙂

  6. Unde s-a dus? De ce-a plecat?
    Pe ce tărâm al nimănui
    Paşii nesiguri l-au purtat?
    E vina ta? E vina lui?

    • Un alt mister zace in versuri,
      Nu-i vina mea, nu-i vina lui…
      Nu stiu cum as putea sa spun!
      De fapt, nu-i vina nimanui…
      🙂

      • Azi sabia mi-am ascuţit,
        M-am pregătit pentru duel,
        dar ceasul nu-i cel potrivit.
        Mă cheamă somnul la apel…

        • Dar sabia e ascutita
          Si nu poate dormi usor…
          S-a-nfipt si parca se intreaba:
          Oare cuvintele au dor ?

  7. Cum frunzei îi dor de vânt
    Şi arcuşului de vioară,
    Cum apa cere-un prag, să-l sară,
    Şi vorbei i-e dor de cuvânt.😉

    • Deci fiecare are dorul lui
      Sau fiecare dorul ei,
      De-i apa, vant, stea sau e om…
      Doru-i aprins doar cu scantei…

      • Sau c-un surâs, o-mbrăţişare,
        Ori cu o vorbă potrivită,
        Nu ştii de pe ce drum apare,
        Simţi doar că inima-ţi palpită.

        • După ce m-ai băgat în priză,
          Dispari ca şi cum n-ai fi fost,
          Mă laşi aşa, fără de rost,
          Şi presimt c-o să fac o criză.😉

        • Nu nu nu !🙂

          O sa raspund maine dimineata !😀

        • Doru-i nebun,
          Iar dragostea-l intrece,
          Acum iti lasa gustul dulce
          Si mai apoi inima rece…

        • Dar oare cum ai vrea să fie?
          Cuminţi, blege, ascultătoare?
          Când vin să trimită solie
          Şi când pleacă să lase soare?

        • Da, sa ploua doar cu fericire
          Cu stropii mari sau licariri,
          Dar cum sa stiu ce e cu omul?
          Te nasti si mori, traiesti, respiri…

        • Să plouă doar cu fericire
          Ar fi puţin cam monoton,
          Ar fi o arie-n neştire
          Cântată pe acelaşi ton.😉

        • As vrea sa ploua doar o data,
          O data si atat.
          Sa vad si eu cand vor veni,
          Arome dulci de vant…

        • Dar după ploaie-i curcubeu,
          Şi soare este iară,
          Cum după ger de iarnă, greu,
          E iarăşi primăvară.

        • Un curcubeu de vise,
          Se lasa peste soapta mea,
          Imi coloreaza Universul,
          Doar cu sclipiri de stea…🙂

        • Cu tine n-ajung la capăt,
          Aşa că acum renunţ;
          Îmi iau sub braţ versul şleampăt
          Şi mă auto-denunţ.😉

        • Vorbesc de ploaie si de soare,
          Vorbesc de noapte si de zi..
          Vorbesc de stele si de dor,
          Din ganduri nu ma pot opri…🙂

        • Să nu te bucuri, că nu ai scăpat,
          Am să mă-ntorc, mai mare şi mai tare!
          Chiar de acuma sunt cam ocupat,
          Tu de duel oricum nu ai scăpare.😉

  8. Doamne, cât de frumos scrii!

    • Iti multumesc tare mult !
      La fel si tu….🙂

      Pupici!
      O seara dulce!

  9. Am revenit! Ha ha!🙂 O zi…hmm, dulce!?

    • He he!🙂

      Cea mai dulce !

      • O usoara criza de identitate dar s-a rezolvat😛

        • Nu cred c-a fost criza, am aflat intre timp…🙂

        • 🙂

        • Sa fie dulce !🙂

        • Dulce!

  10. I had your poem translated..it is so beautiful!

    • Thank you !!🙂😉

  11. N-ai știut, pentru că totul vine de la sine. Și doar atunci când apare tristețea, apar și întrebările și regretul neștiinței de moment.
    O să te strig cum voi știi eu.🙂
    Felicitări! ツ ♥

    • Da, stiu cum o sa ma strigi !🙂

      Nu, n-am stiut…
      Te pup si iti multumesc enorm !

      • Nu, n-ai știut și timpul nu-i trecut.🙂

        • Se poate..🙂


Leave a Reply

