N-o să vă las…


N-o să vă las…

N-o să vă las să-mi luaţi melancolia,
nici Luna,
nici zâmbetul trimis…
Voi aşeza sufletul meu pe melodia
cuvintelor ce stau tăcute-n scris…

N-o să vă las să mă-ntrebaţi :
“ce-a fost?”
eu n-o să ştiu atunci să va răspund.
Să mă gândesc că totul are-un rost?!
Nu stau să caut lacrimi,
le aflu doar plângând…

De n-o să mă lăsaţi,
 n-o să vă las…
Va voi lăsa, ce am lăsat pe foi.
Lăsaţi-mă! Căci eu n-o să vă las,
să luaţi ce e lăsat doar pentru noi

Published in: on October 17, 2013 at 5:00 pm  Comments (26)  

26 CommentsLeave a comment

  1. Nu incerca sa te lupti cu cei care nu inteleg – le vei da impresia ca au dreptate. Lupta-te doar cu ce te tine departe de ceea ce iti doresti – e singurul razboi pe care merita sa il duci pana la capat🙂

    • Asa voi face, Tibi!
      Iti multumesc frumos…🙂

      Sa ai o zi dulce!

      • Cu placere, la fel si tu!😀

        • Multumesc !🙂
          Te pup!

  2. Beautiful poetry

    • Thank you !🙂

  3. Sensational thoughts.jalal

    • Thank you very much!🙂

  4. I’ve wanted to give you something, (couldn’t find your about page):
    http://acuriousmind2013.wordpress.com/2013/10/17/inner-peace-award-and-very-inspiring-blogger-award/ .. . Enjoy.. . 😉

    • Ohh, thank you !🙂

      • 😉

  5. -Interesanta poezia ta si cred ca merita publicata la un nivel mai inalt ,ma impresionat ,descrie pe undeva o realitate ce putini o inteleg , felicitari.

    • Ma simt onorata sa aud asta !
      Va multumesc tare mult…🙂

      O seara frumoasa!

  6. Nici eu n-o sa le las
    Si-o sa-ti postez
    Nu prea des ci doar la pas
    Melodii sa te inviorez !

    Weekend placut !
    Aliosa.

    • Ohh, Celine… imi place tare mult!

      Va multumesc, e relaxare pentru mine!🙂
      O seara frumoasa!

      • O dimineata de duminica cat mai placuta !

        Aliosa.

        • A fost!
          Va multumesc tare mult!🙂

  7. Buna ziua!…De doua zile am schimbat numele la blog…deoarece au fost neintelegeri si am fost nevoita sa schimb numele la blog. Eu sunt aceiasi Ileana si va astept in casuta mea virtuala cand doriti si cand puteti!…O zi frumoasa alaturi de familie!…Noua mea adresa…
    http://doareuileana.wordpress.com/

    Hello! … Two days ago I changed the name of the blog … because they were misunderstanding and I had to change the name of the blog. I am the same Ileana and wait in my virtual box when you want and when you can! … A beautiful day with your family! … My new address …

    http://doareuileana.wordpress.com/

    • Am inteles!🙂
      O seara frumoasa!

      • Buna seara! Multumesc mult! O seara frumoasa!

  8. wow…
    m-au cucerit pe deplin versurile astea… in special ultima strofa…
    din tot sufletul… felicitari…

    • Ma bucur tare mult!
      Va multumesc din suflet !

      O seara frumoasa!🙂

  9. Și-acum scriu și eu câteva cuvinte, pentru că n-o să te las așa.🙂
    Ultimele două versuri ale penultimei strofe sunt geniale și extrem de unice, îmi plac!
    N-am să mă las să nu-ți citesc frumoasele creații.
    Felicitări! ツ ♥

    • Cuvintele tale intotdeauna sunt miere pentru mine, ma indulcesc, ma coplesesc…

      Iti multumesc din tot sufletul!🙂
      Te pup !!♥

  10. Doamne, cât de frumos scrii. Poeziile tale îmi fac ziua mai frumoasă.

    • Iar eu ma bucur enorm de mult, auzind asta !🙂

      Iti multumesc din suflet!
      Pupici.


Leave a Reply

