Vise nemângâiate


Vise nemângâiate 

Şi au fost nopţi în care
Mi-am cumpărat iubirea
Dădeam stele la schimb
Le luam doar cu privirea…

Dar dimineaţa când sosea
Din somn mă deşteptam…
Cum florile îmi păreau triste,
Iubirea, le-o vindeam…

Treceau zile întregi
Şi încă trec pierdute,
Îmi pun speranţa-n vise
Şi vise…da, am multe !

Mă tem căci uneori
Adorm nemângâiate.
Nu’s amintiri sunt gânduri
Iar noaptea, nu e noapte…

Published in: on October 21, 2013 at 6:00 pm  Comments (34)  

34 CommentsLeave a comment

  1. AStonishing thoughts.have a delightful day Denisa.Sincerely jalal

    • Thank you !🙂

  2. Frumos !!

    • Va multumesc frumos!🙂

  3. Beautiful indeed!

    • Thank you !🙂😉

  4. Dar când a venit dimineața
    Din vis m-am așteptat …
    Soarele lumina lui și vântul mângâie viata ta plina de poezii frumoase.
    Vă mulțumim pentru poeziile

    • 😀

      Va multumesc mult!

  5. Imbratisez sufletelul tau🙂

    • Si eu te imbratisez tare tare !😀

      Pupici!

  6. vise nemangaiate….🙂 eu iti doresc vise dulci 🙂

    • Da da! Asa sa fie… am nevoie de vise dulci…🙂

      Iti multumesc din suflet!
      Te pup!🙂

  7. Adesea noptile albe vin dupa zile negre… dar intr-o zi va rasari soarele si pe strada noastra, vei vedea. Si atunci nu vei mai vinde nimic si nimic nu va mai fi pierdut🙂 Lasa teama si concentreaza-te pe speranta🙂

    • Ai dreptate, asteptam sa rasara, chiar daca rasare atat de greu uneori… o sa incerc sa ma “concentrez”… asa sa faci si tu !🙂

      Multumiri!
      O seara frumoasa, Tibi!

      • Cu placere, Denisa!🙂

  8. @ Buna dimineata !
    Miscatoare versuri, frumoasa melodie !
    Felicitari !

    ” Iar noaptea, nu e noapte ”
    Caci gandurile zilei
    Se transforma-n vise
    Ce somnul rau mi-l strica
    De-aceea spun pe bune,
    Ca noaptea-mi este frica !!!
    O zi buna !
    Aliosa.

    • Va multumesc tare mult !🙂

      O noapte cu vise frumoase…🙂

      • Si tie, o dimineata ,
        fara ceata !

        si un weekend minunat !
        Aliosa.

        • Va multumesc !😀

  9. Thank you kindly for dropping by my blog.🙂

    • 🙂

  10. Beautiful!

    Wayne
    luvsiesous.com

    • Thank you !🙂

  11. Gorgeous!

    • Thank you!🙂

  12. Felicitari!Scrii foarte frumos!

    • Multumesc din suflet !🙂

      O zi frumoasa!

      • Te pup si astept sa citesc noile postari!

        • Sper sa le cititi cu drag !
          Si eu va pup!🙂

  13. How my flowers seemed sad! Painful yet beautiful at the same time.
    Thanks for stopping by my blog, hugs from Oz, Paula xxx

      • Superb!

        O zi frumoasa!🙂


Leave a Reply

