Mă trezesc cuvintele…


Mă trezesc cuvintele… 

Mă trezesc cuvintele…
vor să mă duc să-ţi scriu
n-am salutat nici soarele,
dar am timp mai târziu.

Mi-ai apărut în vis,
ţineai în palme stele,
c-un zâmbet le-ai aprins,
ce dulce mângâiere !

În ochii tăi zăream
iubirea prin desen,
culorile magiei
ştiau c-o să te chem…

Dar las visul acum,
îţi voi mai povesti.
Trezeşte-te, speranţa!
Azi e o nouă zi.

Published in: on November 17, 2013 at 12:45 pm  Comments (26)  

26 CommentsLeave a comment

  1. Ce frumos scrii! Ce curat! Bravo!

    • Multumesc din suflet !🙂

      O zi dulce!

      • Clipul din Playlist-ul meu, ce [cred că] se potriveşte cel mai bine textului tău! :-*

  2. zi faina sa ai, ca-n poezie!🙂

    • Ohh, asa sa fie !🙂

      Multumesc tare mult… La fel !

  3. Minunată poezie! E pe placul sufletului meu…așa cu speranțe, veșnicele speranțe.
    Bravo!♥
    Te pup, cu drag!

    • Ma bucur tare mult ca e placul sufletelului tau !😀
      Iti multumesc din inima ! ♥

      P.S. Abia astept noua ta postare !
      Pupici.

      • Curând, curând. Mă bucur c-aștepți.😀
        Îmi place chiar mult poezia aceasta, și îți mulțumesc pentru asta. ♥

        • Da da ! Sa vina postarea…😀
          Ma bucur tare mult. “If you could see me now”😉

          Multumiri !
          Pupici!

  4. frumoasa poezia ta

    • Va multumesc tare mult!🙂

      O seara dulce!

  5. Foare frumos! ♥

    • Iti multumesc tare mult!
      O seara dulce!🙂

  6. Eda,
    Inimi, o mie, de-as avea,
    Rimei tale, le-as inchina.
    Dar cum Domnul, mi-a dat doar una,
    Încerc din ea, să-ţi dărui o cunună!
    Cu prietenie!
    Onu

    • Cuvintele spun totul,
      Cu bucurie le primesc…
      Ma-nclin! Primiti din ale mele ganduri..
      Un sincer MULTUMESC !
      🙂

      • De-ai şti, că sunt aproape fericit,
        Inima să-ţi fi înseninat!

        Onu

        • S-a-nseninat, s-a bucurat !🙂

        • Atunci, sper, in rime color, va adormi!
          Onu

  7. Precioso y exquisito…!

    • Gracias senor !🙂

  8. sei sempre una grande

    • Grazie !🙂

  9. Scrii foarte frumos,felicitari!

    • Va multumesc tare mult!

      O zi frumoasa, va doresc!🙂

  10. Frumos, curat si foarte simplu🙂

    • Multumesc. Multumesc tare mult!

      Pupici.


Leave a Reply

