De-un roşu aprins…


De-un roşu aprins… 

Un timp supus secundelor.
Aştept. Ai sosit.
Nu erai singur.
Mâinile tale ascundeau ceva.
Am zâmbit. Tu ştii să zâmbeşti?
Doar îmi vorbeşti.
Îmi spui că sunt steaua ta.
Dar tu nu ştii, iubitule, că stelele plâng?
Întreg cerul e plin de lacrimi
şi se revarsă asupra noastră…
Continui, continui să-mi vorbeşti…
Iubitule, hai să ascultăm liniştea împreună!
Mă priveşti. Taci. Vorbeşti. Surâzi. O şoaptă. Două.
Ai clipit, iar din genele tale s-au scuturat visele mele…
Întind mâna să le prind.
Cădea vis după vis…
Dar tu le-ai prins şi m-ai atins,
c-un trandafir de-un roşu aprins…

Published in: on November 21, 2013 at 7:00 pm  Comments (24)  

24 CommentsLeave a comment

  1. Ai poezii foarte frumoase!🙂

    • Iti multumesc tare mult !🙂

      O seara dulce!

      • 🙂 Multumesc asemenea!

        • Multumesc mult si eu!

  2. “De-un roşu aprins…” precum inima ta.🙂
    Felicitări pentru creaţie! ♥

    • Da da, e asa rosie acum !😀
      Iti multumesc tare mult, scumpa mea… ♥

      Pupici cu lipici.🙂

  3. rosu-aprins cu petale de trandafiri… culoarea pasiunii!🙂 iar la orientali e cea a norocului si-a fericirii… sanatate si tone de inspiratie! o zi senina si-un weekend linistit…🙂 cu pretuire si cu drag, Mélanie
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/

    • Asa este, da !

      Va multumesc si va pup cu mult drag !😀

      • Kolos Otlik – only half the woman…

        • Multumesc tare mult pentru tot !

          O seara frumoasa !🙂

  4. Pe cat de real, pe-atat de frumos! Ce-ai zice sa te inscrii la un concurs de poezie, te ppoti inscrie la cel de la MIzil, cauta informatii la ,,concursul de poezie Romeo si Julieta la Mizil’ poate ai sanse sa castigi, cine stie!

  5. Vraiment beau!

    • Merci !🙂

  6. …ce frumos ca te-a atins cu un “trandafir de-un rosu aprins” 🙂 Superb!!!

    • Iti multumesc mult, Ane !
      Dar avea spini trandafirul si am ramas cu urme…🙂

      Te pup!

  7. imi place poezie. rosul este culoarea mea preferata!

    • Ma bucur sa aud asta ! E o culoare calda… poate mai calda decat un cuvant…🙂

      Multumesc din suflet!

      • calda, pasionala, frumoasa🙂

  8. Ce poezie frumoasă! Superbă!

    • Va multumesc enorm!

      O zi frumoasa si toate cele bune, va doresc!🙂


Leave a Reply

