Prietena mea, noaptea…


Prietena mea, noaptea… 

Noapte eşti dulce,
ţi-am mai spus,
te-aşezi fără să vrei la mine,
ţi-am deschis uşa,
şi mi-e bine.

Mă duc cu gândul mai departe,
Cuvintele mă ţin de mână,
Imi eşti aşa de dragă, noapte…
Tu mă înalţi pe mândra Lună !

Când întunericul din tine,
A izbucnit fără suflare,
Mi-am strâns visele-n pumn,
Ştii bine,
Căci le lăsai fără culoare.

Aprinzi şi stingi,
câte o stea…
Căci ăsta-i rolul tău, acum…
Dar noapte, cum de te-ai gândit,
Să le aprinzi pe al meu drum?

Când somnul bate în fereastră,
Foi aurite rupi din cer,
Las să se culce un cuvânt,
Şi să se nască un mister.

Published in: on December 5, 2013 at 7:00 pm  Comments (20)  

20 CommentsLeave a comment

  1. foarte frumos :*

    • Iti multumesc tare mult, Anca!
      Pupici.🙂

  2. frumos

    • Multumesc mult!

      Seara buna!🙂

    • Multumesc frumos!
      Seara buna!🙂

  3. prietena mea cea mai intima, noaptea😀

    • Da da, asa este ! Un bun sftenic..🙂
      Pupici.

      Seara frumoasa!

      • seara faina si tie!

        • Multumesc mult!🙂

  4. Citind maiastra-ti poezie
    NOAPTEA mi se pare mai umana
    Caci noaptea mea fu lunga si pustie
    Cand imi muri in brate buna mea MAMA .
    ……………………………………………….
    La Multi Ani de Sfantul NICOLAE !
    Aliosa.

    • Imi pare rau sa aud aceasta veste!
      Sper sa treceti cu bine peste…
      Ganduri bune si liniste sufleteasca va doresc!

  5. Frumos ca de obicei.

    • O frumoasa multumire !🙂

  6. Minunatii,!!!! pusici scumpa mea🙂

    • Multumesc, draga mea, Carla!😀

  7. Cuprinzător! Felicitări, om drag! ♥

    • Multumesc tare mult, draga mea !😀
      Pupici! ♥

  8. Cu stele aprinse sau nu, noaptea e un sfetnic bun. Mama îmi spune mereu asta…

    Foarte frumoasă partea asta:
    “Mă duc cu gândul mai departe,
    Cuvintele mă ţin de mână,
    Imi eşti aşa de dragă, noapte…”

    • Ai dreptate, asa este !🙂
      Iti multumesc frumos!

      O zi dulce!


Leave a Reply

