Zâmbet trist


Zâmbet trist 

Dragule,
Îţi aminteşti de cutia aurie,
cutia în care noi am început să adunăm vise…
luai fiecare cuvânt,
îl îmbrăcai în catifea albastră
şi făceai bulgari din ele;
se roteau zi după zi, până când
te-ai hotărât să agăţăm fiecare vis pe cer
să ne lumineze nopţile şi să ne încălzească sufletele.
N-au stat lipite,
au început să cadă,
iar palmele noastre
erau mult prea mici în faţa lor…
Câteva le-am prins şi le păstrez în buzunare,
dar privind cerul cu mirare,
unele ne-au închis ochii
şi s-au transformat în priviri.
Ce priviri…
Am continuat să visez cu ochii închişi,
iar ca să mă trezeşti, mi-ai zâmbit;
dar tu nu ştii că ţi-am zărit zâmbetul trist.
Ţi l-am furat şi-l port cu mine…
Recuperează-l!

Published in: on December 11, 2013 at 4:00 pm  Comments (10)  

10 CommentsLeave a comment

  1. Thanks always for what you share so beautifully my sister! My new blog is http://wherewordsdailycomealive.wordpress.com. foreverpoetic is closed down right now! Have a beautiful day!

    • Thank you!
      Have a nice day!🙂

  2. frumoasa

    • Multumesc tare mult!
      O seara dulce!🙂

  3. Zâmbet trist doar pentru o clipă. Așa ar trebui să fie.😉
    Felicitări, pentru profunzimea versurilor! ♥

    • Asa sa fie !🙂
      Am incredere… ♥

      Te pup si iti multumesc tare mult!

  4. Am pierdut demult un zambet,
    Mergand pe strada, am simtit ca nu-l mai am…
    M-am intors sa-l caut, pe jos nu era.
    Am inceput sa intreb trecatorii!
    Mirati, se uitau la mine, apoi,
    Zambind imi raspundeau:
    “Nu l-am gasit”…🙂

    • Pacat!
      Un alt zambet pierdut, numai sa nu fi fost trist…
      Il veti recupera cu siguranta!🙂

      O seara frumoasa!

  5. Buna seara Eda !
    O POEZIE frumoasa cu versuri profund miscatoare,
    ce nu poate fi opera decat a unei
    FIINTE gingase, sensibile si vizionare !
    Sincere felicitari !!!
    Multumesc frumos pentru vizita facuta pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/12/12/
    acolo unde ” MAGIA SARBATORILOR DE IARNA ”
    si-a pus deja amprenta pe sufletul meu de bunic pentru
    a doua oara iar nepotelul ANDREI imi este speranta
    ca anii ce vor urma, vor fi mai buni ca ultimii ….
    Fie ca sarbatorile de iarna sa-ti umple inima si sufletul de bucuria implinirilor iar ANUL NOU ce sta sa vina,
    sa-ti motiveze in asa fel MUZA incat versurile sa vina usor si lin
    ca apa Dunarii batrane ce curge acum cand sta sa-nghete ,
    spre Marea cea Mare !!!
    Multumesc pentru ca tot anul ce sta sa treaca,
    mi-ai fost alaturi cu gandul si penita incurajandu-ma in
    tentativa mea de a posta lucruri interesante pe modestul meu blog !
    Multumesc din inima pentru cartea
    ” ENIGMA FLORILOR DE LILIAC ” !!!
    Sa cresti frumos si sanatos,
    sa mai scoti cel putin o CARTE,
    sa-ti duci la bun sfarsit toate proiectele
    si gandurile bune !
    In Ajun de CRACIUN sa primesti in casa si in suflet pe micii COLINDATORI

    Sarbatori fericite !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    • De fiecare data cuvintele dumneavoastra sunt atat de calde, incat au reusit si reusesc sa ma faca sa zambesc…🙂
      Va multumesc tare mult pentru aprecierea adusa versurilor mele, cat si pentru frumoasele urari!

      Va doresc sarbatori fericite alaturi de cei dragi si implinirea tuturor dorintelor!
      O seara frumoasa!


Leave a Reply

