Marea iubeşte trandafirii


Marea iubeşte trandafirii

Culoare într-o iarnă gri,
un gri cu dorinţe
…şi aşteptare,
Albastru în zare !
Fotografiile vechi vorbeau
despre ea,
o lacrimă prelinsă pe obrazul drept
de catifea verde,
o mare imensă cu gust sărat,
dar cu suflet dulce.
Mi-am strâns visele în pumn,
am închis ochii
şi le-am transformat în imagini.
Aşteptam să o revăd…
…melancolie,
Marea s-a născut dintr-o mare speranţă
strecurată din marea dragoste
şi din marele dor.
Valurile dansau pe-o simplă melodie…
M-am apropiat,
mi-am dezbrăcat sufletul de lacrimi,
le-am lăsat la ţărm
şi am stat de vorba cu marea.
Câte ne-am mai spus !
…minutele erau împotriva noastră,
m-am aplecat
şi am îmbrăţişat-o,
câteva scoici m-au condus spre ieşire,
obosise,
dar un pescăruş timid mi-a şoptit că…
Marea iubeşte trandafirii.

Published in: on December 30, 2013 at 5:45 pm  Comments (47)