Marea iubeşte trandafirii


Marea iubeşte trandafirii

Culoare într-o iarnă gri,
un gri cu dorinţe
…şi aşteptare,
Albastru în zare !
Fotografiile vechi vorbeau
despre ea,
o lacrimă prelinsă pe obrazul drept
de catifea verde,
o mare imensă cu gust sărat,
dar cu suflet dulce.
Mi-am strâns visele în pumn,
am închis ochii
şi le-am transformat în imagini.
Aşteptam să o revăd…
…melancolie,
Marea s-a născut dintr-o mare speranţă
strecurată din marea dragoste
şi din marele dor.
Valurile dansau pe-o simplă melodie…
M-am apropiat,
mi-am dezbrăcat sufletul de lacrimi,
le-am lăsat la ţărm
şi am stat de vorba cu marea.
Câte ne-am mai spus !
…minutele erau împotriva noastră,
m-am aplecat
şi am îmbrăţişat-o,
câteva scoici m-au condus spre ieşire,
obosise,
dar un pescăruş timid mi-a şoptit că…
Marea iubeşte trandafirii.

Published in: on December 30, 2013 at 5:45 pm  Comments (47)  

47 CommentsLeave a comment

  1. Un an nou cu multă sănătate ,fericire,inspiraţie şi succes!La mulţi ani!

    • Multumesc din suflet pentru urari !
      Asemenea !🙂

      La Multi Ani !
      Pupici.

  2. Minunată…frumoasă…splendidă…o creaţie plină de cuvinte ce mă lasă fără cuvinte.
    Felicitări! ♥

    • Ohh, m-ai umplut de bucurie prin comentariu, mesaj, alt comentariu, apreciere… sunt un zambet toata!🙂

      Iti multumesc tare mult, draga mea ! ♥
      Pupici cu lipici.

      • Iar eu nu încetez să o citesc!!!

        Uhhh! ♥ ♥ ♥

        • Ok!
          Si eu continui sa zambesc…😀

  3. Sti ce – mi soptise marea intr – o noapte ?
    Ca vei sta la malul ei improspatand universuri …🙂 mi – am permis un joc de cuvinte , Denisa . Un an nou dupa cum meriti , si cred ca meriti multe ,La multi ani si familiei , gandurile mele bune !

    • Cat frumos ati spus…sunt impresionata!🙂

      Va multumesc enorm de mult pentru minunatele cuvinte si urari !
      La Multi Ani, dumneavoastra si celor dragi !❤

  4. ..măi, măi, măi…
    marea iubeşte trandafirii
    dar şi trandafirul iubeşte marea!🙂

    • Enorm de mult iubeste trandafirul, marea !!🙂

      O seara minunata!
      Un An Nou, cu multe multe bucurii!

      • mulţumesc şi ţie numai bine îţi doresc.

        • Multumesc tare mult !🙂

  5. Happy New Year Denisa. Wishing a new year full of happiness, health, laughter, and prosperity! Cheers! dp@large

    • Happy New Year !🙂

      Thank you for all!

  6. Bellissima!!!!
    Un augurio per un felice anno nuovo 2014! 🙂
    Un cordiale saluto
    Claudio

    • Felice Anno Nuovo !
      Grazie !🙂

  7. La multi ani, fericiti !

    • La Multi Ani, Ane !

      Multe bucurii, fericire si tot ce iti doresti sa ti se indeplineasca in Noul An!🙂

      • multumesc Eda!🙂

  8. Chiar am visat azinoapte că erma la mare iarna! La mulţi ani!

    • Am zambit !🙂

      Un An Nou, cu multe bucurii !
      La Multi Ani !

  9. Superb sufletel drag mie ,multumesc ,te pusic si imbratisez cu tot dragul mereu !!!!

    • Si eu te imbratisez cu drag si te pup!

      Multumesc din suflet!🙂

  10. La Mulți Ani, Denisa! Cu multe realizări și satisfacții pe toate planurile!🙂

    • La Multi Ani si dumneavoastra !
      Toate cele bune va doresc !🙂

      Un An Nou fericit!

  11. Happy New Year, my dear Friend!!!

    • Happy New Year !🙂

  12. Wishing you very happy and prosperous New Year.May God bless you!!!

    • Happy New Year, dear friend !🙂

      Thank you for all !

  13. ♥ღ Feliz 2014 ღ♥

    Un fuerte abrazo Denisa🙂
    Gaby

    • Gracias !
      Felices Navidades y prospero Año Nuevo !🙂

  14. Reblogged this on elevsilitor.

  15. La Multi Ani frumoasa FATA !
    Sa-ti dea Domnul tot ce-ti doresti
    O activitate imbelsugata
    Respect de la cei ce-i pretuiesti
    Privirea mereu senina si luminata
    De Marea pe care-o iubesti !
    Cu drag si respect ,
    Aliosa.

    • La Multi Ani, cu multe bucurii !🙂
      Noul An sa va aduca speranta, iar dulceata clipelor sa va inconjoare cu tot ce va doriti !

      Va multumesc din suflet!
      O zi frumoasa!

      • O seara cat mai placuta !

        Aliosa.

  16. Happy New Year Denisa!!

    • Happy New Year !🙂

  17. La mulţi ani, şi succes în continuare!

  18. Ce poezie frumoasă, un adevărat juvaier!
    An Nou fericit!

    • Va multumesc din suflet !

      Un An Nou fericit cu impliniri, speranta si bucurie, va doresc!

  19. Ce povesti spune marea?

    • Marea e sensibila,
      e insasi o poveste,
      n-am cum sa povestesc povestile ei,
      trebuie deslusite,
      daca mergi si vrei sa stai de vorba cu ea,
      intra in jocul pescarusilor,
      apoi te va lasa pe ţarmul ei ca pe un taram plin cu povesti…🙄

      • Voi merge din nou sa o ascult. Sper sa am mai mult timp sa ascult povestile ei, cand ma voi duce🙂

        • Toti spun ca e sarata, dar mie mi se pare atat de dulce..
          Sa mergi iti va face bine,
          stie sa asculte mai bine ca un om !🙂


Leave a Reply

