Când sufletul meu vorbeşte cu tine…


Când sufletul meu vorbeşte cu tine… 

Ştii că sărutul tău a fost pansamentul inimii mele,
aşezat peste anii ce mi-au răpit copilăria?
Ştii că mângâierea ta, a fost aripa unui înger,
ce mi-a alinat durerea purtată în suflet?
Ştii că zâmbetul tău a fost bucuria,
simţită şi astăzi în adâncul sufletului meu?
Ştii că doar cuvintele tale sunt stele aprinse
în Universul scrierilor mele ?
Ştii că vocea ta e dulceaţa şoaptelor
ce mă linişteşte de zgomotul lumii?
Ştii că visul tău a fost răspunsul aşteptat
al viselor mele?
Ştii că privirea ta mi-a sorbit din dorinţe
şi m-a lăsat să te ating?
Ştii că paşii tăi i-am numărat
ca să ştiu că secundele pot fi paşi de iubire?
Ştii că îmbrăţişarea ta a fost cea mai frumoasă călătorie
printre norii sfioşi şi zâmbitori?
Ştii că sensibilitatea ta a sensibilizat fiecare vers
pe care l-am scris, gândindu-mă la tine?
Ştii că depărtarea va fi umbra tuturor copacilor
aplecaţi şi zdrobiţi în picături şterse de ploaie?

Mi-e teamă,
căci uneori vei plânge,
dar vreau să ştii că nu voi lăsa să curgă lacrimile tale
triste şi întrebătoare,
ţi le voi şterge cu răbdarea rugăciunilor mele;
iar palmele tale,
ţi le voi unge cu balsamul trandafirului,
crescut ca rod al dragostei noastre!
…ştii,
Oare când vei şti,
Că am scris mult prea devreme sau poate mult prea târziu ?!
Published in: on January 3, 2014 at 9:00 pm  Comments (24)  

24 CommentsLeave a comment

  1. Sunt simtaminte prea personale ca sa le comentez cred ..

    • 🙂

    • absolut si categoric de-acord…🙂
      * * *
      LMA cu sanatate si tone de inspiratie, Eda! Un an optimist, pozitiv, senin!🙂 cu amicale gânduri si cu drag, Mélanie

      • Va multumesc din suflet !🙂

        Si dumneavoastra, sa aveti un An Nou Fericit cu tot ce va doriti !🙂
        Va pup, cu mult drag!

  2. Ca de obicei, sper să nu cumva să omit lucruri prin comentariile mele. Mă tem ca nu cumva să nu cuprind totul, pe meritele fiecărei poezii scrise de tine.
    Totul e din ce în ce mai complex şi mai adânc…
    Mi-e greu uneori să înţeleg esenţialul, dar înţeleg şi voi înţelege, asta pentru că îţi aparţine fiecare rând, fiecare gând. Şi înţeleg pentru că scrii tu, omul cu mult suflet, ce merită atenţie amănunţită.

    Felicitări, draga mea! ♥

    • Foarte frumos ai spus !🙂
      Iti multumesc pentru fiecare cuvant. Nu stiu daca vreau sa se inteleaga vreodata esentialul. E suficient ca sufletul stie si a invatat sa vorbeasca prin scris, stii nici eu nu-l inteleg uneori… dar, de asta cuvintele imi stau la dispozitie sa ma ajute sa-mi dau seama.

      Pupici !♥

      • Întotdeauna trebuie înţeles esenţialul, pentru că doar aşa putem aprecia cu adevărat o creaţie. Nu doar s-o facem aşa, de drag, zic eu.🙂

        • 😉

          Ai dreptate!

  3. A nu ştiu câta oară, foarte sensibil!

  4. nu…
    nu stiu…
    am uitat tot… doar ca sa-mi reinvie amintirea a tot, desprinsa atat de minunat, din versurile tale… si pentru motivul acesta… uit, inca o data… si inca o data… si inca… pana la infinit…

    • Am zambit !

      Va multumesc mult pentru cuvinte!
      Sa aveti un An Nou Fericit, cu multe bucurii, impliniri si tot ce va doriti!

      O zi frumoasa !🙂

  5. Mulțumesc pentru like și pentru momentul plăcut de a-ți citi versurile!

    • Si eu va multumesc pentru aprecierea adusa versurilor mele !🙂

      O zi frumoasa, va doresc!

  6. ” Cand sufletul meu vorbeste cu tine ”
    Ma simt un om rasfatat
    De-aceea, tot ce-i mai bun la mine
    Spre tine pleaca cu gand curat :

    O seara frumoasa !
    Aliosa.

    • Am zambit !

      Va multumesc mult pentru cuvinte si filmulet!
      Va doresc o seara frumoasa!🙂

  7. Buna dimineata !
    Ma bucur c-ai zambit !
    O zi frumoasa si-o plimbare cu barca pe
    LACUL din Cismigiu !

    Aliosa.

  8. Deep complex emotion expressed here, Denisa. Beautifully written.

    • Thank you very much !🙂

  9. M-a sensibilizat foarte mult! Foarte frumos, mi-a placut mult!

    • Multumesc din suflet !🙂

      O seara frumoasa!

  10. Beautiful!

    • Thank you !🙂


Leave a Reply

