Draga mea mămică


Draga mea mămică,

Încă un an…
Încă un an în care timpul
A înfăşurat cu răbdare
trecerea lui prin viaţa ta.
Rând pe rând, se scurg clipele…
lăsând în urma lor amintiri,
cele mai frumoase amintiri.
Mi-e dor de copilărie,
mi-e dor
şi tare aş fi vrut să te văd
cum m-ai strâns în braţe pentru prima dată…
mi-ar fi plăcut să-ţi simt bătăile inimii
şi emoţia din priviri.
Eşti gingaşă,
te gândeşti la mine minut după minut,
fiecare îmbrăţişare de-a ta,
mă face să mă simt puternică.
Vocea ta suava prelinge linişte în sufletul meu
şi e minunat să te ascult!
Aş vrea să-ţi cad în genunchi
şi să-mi cer iertare pentru fiecare vorbă
ce a făcut să te doară atunci când buzele mele
au rostit vorbe fără ca eu să le dau voie.
Mi-aş fi dorit să tipăresc cuvintele pe stele
să apară în noapte şi tu să le zăreşti
cum stau scrise doar pentru tine…
dar cum soarele şterge orice urmă de întuneric
m-am gândit să le iau
şi să le-nfăşor în speranţe,
speranţe divine cu oglindiri luminoase,
pentru doi ochi albaştri !
Să nu lăcrimezi,
Se vor îndeplini !
Acum,
Sărută-mi fruntea,
atinge-mă cu mâinile tale calde,
ce-mi cunosc chipul,
iar eu ţi le voi încălzi cu sărutări de copil…
Copilul ce te iubeşte şi-ţi mulţumeşte pentru fiecare zi
desprinsă şi aşternută din acest Univers.

Published in: on January 9, 2014 at 4:00 pm  Comments (40)  

40 CommentsLeave a comment

  1. Copilul dupa care ar tanji orice parinte,un suflet minunat,un om complet,desi varsta e frageda ….Mai ramai copil suflete scump ,imbratisez cu toata dragostea mereu si multumesc cuiva ca mi-i te-a scos in cale ,clar, esti Raza de Soare🙂

    • Draga mea, Carla… Raza de Soare esti chiar tu, ma luminezi de fiecare data cu frumoasele tale cuvinte!
      Iti multumesc din suflet pentru tot !
      Pupici !🙂

      • Eu multumesc ,pupici🙂

  2. “Puţin ne bucurăm de mame,
    Trăim cu ele fără noi,
    Păcatul lor e fără drame
    Că ne iubesc şi în noroi.”
    Dumnezeu , are o slabiciune pe pamant , Mamicile .🙂
    Ganduri bune , Denisa, si zile cu zambete ,la toata familia !

    • Frumoase versuri si adevarate !
      Va multumesc tare mult pentru cuvinte, urari si minunatele ganduri !
      O seara superba, sa aveti alaturi de cei dragi !🙂

  3. Dumnezeu să o binecuvânteze pe mămica ta, cu viață lungă și împlinită.🙂

    • Asa sa fie, doamna Melania L. !
      Doamne-Doamne sa binecuvânteze toate mamicile !
      Va multumesc din inima pentru tot !
      Seara frumoasa!🙂

  4. La mulți ani pentru mămica ce a dat lumii un înger talentat pe nume Denisa Aricescu! Îmbrățișări calde, de mamă…

    • Cuvintele dumneavoastra sunt valoroase pentru mine, iar eu sunt mica in fata lor!
      Va multumesc din suflet pentru tot !
      Si eu va imbratisez, cu mult drag !
      Seara frumoasa!🙂

  5. Să îi dea Dumnezeu sănătate multă!

    • Asa sa fie !
      Multumesc din suflet pentru cuvinte!
      O seara dulce!
      Pupici.🙂

  6. Găsesc aici emoţie şi puritate!🙂 Foarte frumos, Denisa! :*

    • Intr-adevar, emotie, multa emotie… iar acum sunt si mai emotionata in fata acestor cuvinte!
      Iti multumesc din suflet, draga mea, Claudia !
      O seara dulce!
      Pupici.🙂

      • Va multumesc mult!🙂
        O seara frumoasa !

  7. Să-ți trăiască mulți ani sănătoși și frumoși!

    • Sa te auda Bunul Dumnezeu !🙂
      Iti multumesc din suflet, Andreotti !
      Seara frumoasa!
      Pupici.

  8. Mi-ai adus aminte de mama mea, care e departe de mine, mulţumesc!

    • La fel si mama mea e departe de mine, in ziua asta speciala!
      Offf!
      Eu va multumesc mult!
      Seara frumoasa!
      Pupici.🙂

  9. Versurile tale mi-au creat nostalgie, Eda ! Bucurii infinite pentru tine si mama ta.

    • Iti trimit ganduri bune si senine sa alunge nostalgia…
      Iti multumesc din suflet, Ane!
      Seara dulce!
      Pupici.🙂

      • Te sarut Eda, vise dulci🙂

  10. La multi ani mamei tale. Cred ca este foarte mandra de tine.

    • Va multumesc tare mult!
      O zi frumoasa si dulce!
      Pupici.🙂

  11. Minunat.

    Mi-e dor copilărie.

    Thank you again for visiting my blog. Someday, maybe I will write poetry ….

    Wayne
    Luvsiesous.com

    • Thank you too !🙂

  12. Bonne Année 2014, remplie de joies et de bonheurs!

    • Merci beaucoup, madame !🙂

  13. La multi ani !

    • Multumesc din suflet!🙂

      O seara dulce si frumoasa!

  14. miunnate gandurile tale…
    “cinsteste pe tatal tau si pe mama ta”… este singura porunca biblica (daca aceasta, poate fi numita porunca) insotita de o fagaduinta…

    • Va multumesc din suflet!

      Ganduri minunate va transmit si dumneavoastra!
      O zi frumoasa!🙂

  15. Buna seara Eda !
    Minunata poezie, coplesitoare ganduri !
    Si mie
    ” Mi-e tare dor “…………………….
    ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2014/01/13/ )
    O seara placuta !
    Aliosa .

    • E un dor similar !

      Va multumesc tare mult !
      O seara frumoasa si dumneavoastra !🙂

  16. Superb, niște cuvinte minunate!

    • Ma bucur enorm sa aud asta !
      Iti multumesc frumos si te pup!🙂

  17. E ziua mămicii tale? La mulţi ani şi multă sănătate din partea mea!❤

    • Da.🙂

      Îţi mulţumesc tare mult. Aşa să fie.
      Toate cele bune şi familiei tale !❤

      Pupici.


Leave a Reply

