D de la …


D de la … 

Distanţa despică două
dintre dimineţile dispărute
dinainte de drama destinului delimitat dincolo de dăruire…
De ce delirul dulce de durere dilată
dungi din desenul descoperit
de drumul dintre două dorinţe ?
Depărtarea dezmorţită distruge
dicţionarul desprins din dansul de dor.
Destinaţia delimitează dirijarea
discretă de discuţiile delicate, dezvelind dilemele.

Da, dragule…
D., doreşte definiţia dragostei !

Published in: on January 18, 2014 at 2:20 pm  Comments (18)  

18 CommentsLeave a comment

  1. Reblogged this on Allexyanna and commented:
    Fara prea multe cuvinte❤

    • Multumesc tare mult pentru tot !🙂
      O zi dulce!

      • Asemenea cu inspiratie…eu mi-am pierdut-o asa ca ma bucur pentru a ta🙂

        • Nu nu, nu ai pierdut-o !
          Sta ascunsa pe undeva, cheam-o si va veni !🙂

          Multumesc frumos!

        • Si eu iti multumesc pentru gandul bun;vom vedea doar ca simtitm cu totii cand ceva moare din noi…poate ca altceva se va naste insa nu avem de unde sa stim🙂

        • Clar !

          Asteapt-o, va veni !🙂

  2. Ce frumos spus ! Bravo !

    • Multumesc din suflet !

      Seara dulce!🙂

  3. Felicitari si din partea mea! Stiu cat este de greu sa compui fraze cu inteles folosind aceasta tehnica. Atunci cand sunt puse in versuri, imi par chiar mai greu de gasit…
    Imi place mult ideea drumului dintre doua dorinte…

    • Intr-adevar, asa este ! Dar fiindu-mi mai greu sa compun prin aceasta metoda, ma gandesc ca va fi mai usor de gasit drumul dintre dintre cele doua dorinte…🙂

      Va multumesc tare mult !
      O zi dulce, sa aveti !🙂

  4. Dragostea deseneaza destine, dulce, duios…
    Frumoase versuri!

    • Da, dragostea daruieste… desprinde dimineti din desenele destinelor…🙂
      Iti multumesc tare mult !

      Seara frumoasa !

      • 🙂 Multumesc asemenea!

        • Iti multumesc si eu !🙂

  5. foarte frumoasa…
    stiam una cu d… din copilarie…
    “domnule Dudade, da-mi doua dude, din dudul dumitale, de dincolo de drum…”
    evident… este o copilarie…
    ce am citit la tine… este… “delicios de drag”

    • Stiu si eu ceva asemanator tot din copilarile, suna cam asa :” Doamna Duda din Dudesti, da-ne doua dude dulci, din dudul dumneavoastra din dos. ”
      Si mai stiu si cu litera f :” Fata fostului fierar fierbe fasole fiarta fara foc, fiindca focul face fum. ”

      Amintiri frumoase si de neuitat!🙂
      Va multumesc din suflet pentru aprecierea adusa D-ului meu de la…🙂

      O zi dulce, va doresc !

  6. Asta-i foarte complicată. Aplauze, aplauze, aplauze!
    Mă mândresc cu tine, autoare minunată! ツ

    Felicitări, multe și sincere! ♥

    • Iti multumesc mult, Lala ! ♥

      Vrei sa spui ca asta-i cu :”clap clap clap”, ok! Le accept cu mare drag si te indragesc!


Leave a Reply

