Tăcerea dintre vise


Tăcerea dintre vise 

Aşternutul de catifea
mă-nfioară şi mă trimite să visez.
Da !
Acolo e întregul meu Univers.
Târziu, tot mai târziu
cad peste mine,
tainele ascunse în plumbul tăcut,
desfăcut, ce a rupt
un suflet temut.

Respir şi inspir
mă caută des
vise, o mie,
într-o noapte-argintie…
Mă trezesc când sunt mai aproape de tine,
stelele fac pauză cu somnul trimis.
Tu mă cauţi, mă strigi,
mi-ai zis :
-Vino la mine!
De mâna m-ai prins…
M-ai privit şi apoi,
Te căutam iar în vis,
cu un dor aprins
ce nu s-a mai stins…

Published in: on February 1, 2014 at 6:00 pm  Comments (15)  

15 CommentsLeave a comment

  1. Wonderful poetic depiction of the yearning for silvery night dreams…

    • Thank you !🙂
      Have a nice day !

  2. Asternutul asta de catifea trebuie sa te ajute sa-ti implinesti visele.

    • Oh, ce frumos !🙂
      Asa sa fie, multumesc tare mult !

      O zi dulce !

      • Zi frumoasa si tie Denisa🙂,

        • Multumesc !🙂

        • 🙂

  3. Versuri pline de substanta ,
    ganduri sincere, modeste
    toate fac ca-a ta prestanta
    sa fie cu mult peste
    fetele de varsta ta !!!

    O duminica odihnitoare
    si-o saptamana roditoare !!!🙂🙂🙂
    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Va multumesc din suflet pentru tot: cuvinte frumoase, melodie si prezenta dumneavoastra la fiecare postare !🙂

      O duminica dulce !

  4. O saptamana minunata

    Si multe, multe POEZII
    Caci sincer ma intineresc
    Imi umple inima de bucurii
    Chiar daca eu imbatranesc !🙂🙂🙂
    Aliosa.

  5. Suflet drag mie ,pusic manutele tale ,ce astern muguri de vise luminand frumos🙂 !!!!

    • Visele sa-ti lumineze si tie calea, suflet dulce !😀

      Multumesc frumos !

  6. “Aşternutul de catifea”- locul unde adormim, și unde visele se trezesc.ツ
    Bravo! ♥

    • Chiar asa e… frumos spus !
      E pansament, loc de visare si dorinta !

      Multumiri uriase ! ♥

  7. superb


Leave a Reply

