Din nou lângă tine…


Din nou lângă tine… 

Ai suflat praful de somn căzut peste genele mele
cu o sărutare de-a ta…
Noaptea s-a supărat şi a plecat,
dar mi te-a lăsat pe tine, omuleţ desprins din cer.
Rămâi,
vreau să întâmpinăm dimineaţa !

Published in: on February 8, 2014 at 12:39 am  Comments (34)  

34 CommentsLeave a comment

  1. Scurt si excelent.

    • Daca tu zici, Razvan, eu nu pot decat sa iti multumesc !

      Seara frumoasa !🙂

      • Salutare! Nu stiu daca e genul tau de poezie dar “insist” cu postarea urmatoare:🙂

        Rugamintea din urma
        Esti schilav tot! Un cersetor
        Te-ntorci acum acasa,
        Si ce fecior frumos erai!
        Dar oricum esti, ce-ti pasa!
        Tu vei vedea iar satul tau
        Si casa voastra-n vale,
        Si biata mama-ti va iesi
        Plangand in cale.
        Si eu raman sa mor pe-aici
        Cu liftele pagane!
        Ah, parca simt ca n-am s-ajung
        Sa vad ziua de mane.
        Cu douazeci deodata-n car
        La groapa ma vor duce,
        Si bun e domnul de-om avea
        La cap o cruce.
        Noi de copii ne stim, si-am fost
        Ca fratii, ba mai bine.
        Eu de-am avut un singur ban
        L-am impartit cu tine;
        Si tu cu gura foc prindeai
        Sa-mi dai ajutoare;
        Sa-ti rasplateasca Dumnezeu,
        Ca-i bun si mare!
        Si-auzi acum! De-or intreba
        In sat de-a mea venire,
        Tu-n loc de adevar sa spui
        Ca n-ai de mine stire,
        Ca n-am fost la un regiment
        Dar spune-le ce-ti place,
        Ca pentru ei ori viu, ori mort,
        Totuna face.
        Iar mamei – doamne, cum as vrea
        Credinta s-o insele!
        Sa-i spui ca m-ai lasat ranit
        La Turnu-Magurele,
        Dar voi sosi cat de curand.
        Asculta-mi rugamintea,
        Ca mama, dac-ar sti ca-s mort,
        Si-ar pierde mintea.
        Tu s-o amai cu zi de zi
        Si spune-i cate toate,
        Ea e batrana, n-are mult
        Sa mai traiasca, poate;
        Si pentru ce sa-i amarasti
        Si zilele putine?
        Ca n-are-n lume bun si drag
        Decat pe mine.
        Iar Linii, de s-ar intampla
        Sa va-ntalniti vreodata,
        Sa-i spui ca-s sanatos si-as vrea
        S-o aflu maritata.
        Tu uita-te-n ochi sa vezi
        De-o doare ori n-o doare;
        Iar daca vei vedea-o stand
        Nepasatoare,
        Sa-i spui ca m-ai lasat ranit
        Pe umedele paie,
        Ca doctorul in carnea mea
        Adanca brazda taie,
        Ca de dureri eu ma izbesc
        Si urlu ziua-ntreaga,
        Si c-am murit gandind la ea,
        Ca mi-a fost draga.
        Si daca ochii ei atunci
        Mai tulburi se vor face,
        N-o mangaia! E de prisos,
        Te rog s-o lasi in pace.
        O frunza vesteda nu-ti da
        Cuvant sa zici ca-i toamna,
        Si-o lacrima in ochii ei
        Nimic nu-nseamna!
        Si-acum da-mi mana! A sunat
        Cornistul de plecare,
        Du Oltului din partea mea
        O calda salutare,
        Si-ajuns in tara, eu te rog,
        Fa-mi cel din urma bine;
        Pamantul tarii sa-l saruti
        Si pentru mine!

        • Buna dimineata !

          Foarte emotionanta aceasta poezie, mi-a placut mult.
          Multumesc !🙂

        • Cu plăcere!🙂

  2. Scurt si la obiect, pardon, la subiect!🙂 Frumos!

    • 😀

      Iti multumesc mult!
      Seara frumoasa !

      • Multumesc asemenea!🙂

        • Multumesc si eu, Crisego !

  3. Bună ziua Eda,
    Foarte multumit de vizita dumneavoastră.
    Mulțumesc mult.
    Bine week-end.
    Pupici.

    • Si eu va multumesc mult !🙂

  4. Minunat. Atât de scurt şi cuprinzător. ツ
    “Rămâi,
    vreau să întâmpinăm dimineaţa !”, am şi eu o interpretare proprie: când citesc aceste versuri mă gândesc la un vis, adica “rămâi, visule, vreau să întâmpinăm dimineaţa”. Nu ştiu de ce am simţit să scriu asta, dar am scris.

    P.S.: felicitări, draga mea! ♥

    • Da, o interpretare buna, ma bucura.🙂
      Am intampinat dimineata cu multe vise, dar acum voiam “din nou”, o noua intampinare, poate cu un alt vis…

      Iti multumesc mult, tare mult ! ♥
      Pupici cu lipici.

  5. Buna dimineata !
    ” ….vreau sa intampinam dimineata ”
    caci e o dimineata foarte frumoasa
    aici la mine pe malul Dunarii batrane
    si sper ca si la tine sa fie la fel …………..:) 🙂 🙂

    O saptamana minunata !
    Aliosa.

    • Buna dimineata !

      Intr-adevar este o dimineata superba, la fel de superba ca aceasta melodie.

      Va multumesc tare mult si sa aveti o saptamana binecuvantata !🙂

  6. Congratulations, Denisa!

    I have nominated your blog for the Very Inspiring Blogger Award.

    More about this nomination is at

    http://dearkitty1.wordpress.com/2014/02/10/very-inspiring-blogger-award-thank-you-tazein/

    • Thnak you very much !🙂

  7. I bumped into a Romanian blogger. Like Disney always said, “It is a small world after all.”

    You might enjoy checking out her blog.

    http://roxanadude.wordpress.com/2014/02/07/ep-election-live-debate-romania/

    Wayne
    Luvsiesous.com

    • 🙂

  8. ramai, cand vii,
    ramai, chiar si cand pleci,
    sa facem astfel, totul impreuna…

    as vrea sa stii,
    ca azi, si-n veci de veci…
    ramanere-ti, mi-e cea mai buna.

    • Da da !
      De-ar fi asa, noaptea nu s-ar mai supara si nici ca ar pleca…🙂

      Va multumesc tare mult !

  9. Noptile sunt suparacioase uneori, insa noua nici ca ne pasa, daca dimineata ne gaseste asa cum ne dorim.

    • Daca omuletul desprins din cer, ar sta langa mine cu soaptele lui calde si sarutarile-i dulci, cred ca noaptea nu s-ar mai supara, va ramane langa noi si ne va veghea…🙂

      O zi superba, cu multe zambete !

  10. Linii emoționale.
    Vă mulțumesc și noroc!🙂

    • Va multumesc mult !🙂

  11. Thank you Denisa for your recent visit to my blog Splendid Recipes.
    Your poetry is very delectable and emotionally moving.

    Thanks again!!😉

    Regards.
    Randy

    • Thank you too !🙂

  12. Bună ziua Eda,
    Vă mulțumim pentru vizita dumneavoastră!
    Eu știu un pic despre țara dumneavoastră.
    Soția unuia dintre fiul meu este limba română.
    Împreună, eu și soția mea, de Crăciun 2013, noi am fost la Sighet.
    De exemplu:
    Am vizitat Memorialul Victimelor Comunismului si al Rezistentei.
    Am vizitat Muzeul Satului.
    Am vizitat, de asemenea, biserici și am avut unele plimbari mare în pădure lângă Iza și Tisa.
    Am trecut locul de nastere al lui Elie Wiesel.
    Există doi ani, ne-am făcut călătoria de la București la Sighet, antrenor, pentru nunta!
    Deci avem amintiri frumoase.
    Iertare pentru traducerea.
    Eu folosesc traducătorul Google!
    Pupici.

    • Am inteles ideea si ma bucur mult ca ati vizitat Romania. Sper ca v-a placut si va mai asteptam !

      O zi frumoasa !

  13. “Tu,
    ai deschis uşa şi ai rostogolit un zâmbet către mine;
    nu puteam să-l las neobservat…”

    Numai bine!
    Cu drag, Gela

    • Va multumesc mult !
      Toate cele bune !
      O zi dulce!🙂

      • O zi plina de poezie iti doresc si tie!

        • Va multumesc, asa sa fie !🙂


Leave a Reply

