Când pasiunea scutura petale peste noi…


Când pasiunea scutura petale peste noi…

Eram la fereastră
admiram cerul cum se pregătea să adoarmă.
Tu,
ai deschis uşa şi ai rostogolit un zâmbet către mine;
nu puteam să-l las neobservat…
M-am îndreptat către măsuţa rotundă,
am vrut să mă aşez să-ţi scriu,
dar era ocupată
şi poate chiar mai fericită…
Mă aşteptau câteva lalele roşii,
o foaie şi un stilou.
Te-ai aşezat lângă mine…
mâinile tale cuprindeau palmele mele,
ochii tăi picurau magie în sufletul meu,
şoaptele mele erau mute…
N-aveam voce,
eram cuprinsă de emoţie…
Ai luat un pahar de cristal,
paharul din care obişnuiam să gust sirop dulce de speranţă
şi ai turnat povestea unor cireşe amare…
Amestecate aveau o aromă ameţitoare,
m-am pierdut în braţele tale…
În acea seară,
ai închis Luna într-un medalion
şi l-ai prins în jurul gâtului meu
să-l pot purta cu mine pretutindeni…
Iubitule,
m-ai lăsat să adorm pe umărul tău ,
dar eu nu ştiam că
Tu,
mi-ai furat gândurile, cuvintele şi sărutările pentru totdeauna…

Published in: on February 13, 2014 at 7:00 pm  Comments (11)  

11 CommentsLeave a comment

  1. Gânduri dulci și frumoase!
    Thank you🙂

    • Multumesc mult !🙂

  2. Bună ziua Eda,
    Vă mulțumim pentru vizita dumneavoastră.
    Vă doresc o seară bună de Ziua Îndrăgostiților.
    Pupici.
    Notă: Ducu Bertzi este un unchi de nevasta fiului meu!

    • Am inteles !

      Si eu va multumesc enorm !🙂

  3. Buon St.Valention.,Eda.

    • Thanks !🙂

  4. mulțumesc

  5. Când talentul se alătură pasiunii, scuturi petalele gândurilor peste noi, cititorii tăi.🙂 Gânduri frumoase şi din ce în ce mai inspirate. Mulţumim şi felicitări, om enigmatic! ♥

    • Loredana, draga mea, de cate ori iti lasi amprenta pe aici,n-o lasi singura, o invalui in mii de ganduri… te simt de la intrarea pe blog, serios !
      Iti multumesc prin fiecare litera asternuta, prin fiecare cuvant si de fiecare data, tot mai mult !🙂

      Pupici cu lipici. ♥

      • M-ai topit cu răspunsul acesta. Uh! Mulţumesc şi eu, om drag sufletului meu!🙂

        • Imbratisari calde, pentru tine !🙂


Leave a Reply

