Raze în alb pe verde


Raze în alb pe verde 

O furnicătură,
pe umărul gol de timp.
Zăpada plină de amintiri
acoperă
un bulgare de viaţă cenuşiu,
îngheţat şi tăcut…
E în mâinile mele
de ieri
când pentru mine e azi
şi pentru tine va fi mâine.
Îndrăzneşte !

Fii ghiocelul meu,
Vesteşte-mi primăvara !

Published in: on February 22, 2014 at 8:13 pm  Comments (20)  

20 CommentsLeave a comment

  1. Cat de frumos! It makes me feel so alive.🙂

    • Multumesc tare mult !🙂

      O seara dulce !

  2. Minunat🙂 Culoarea mea preferata ma capteaza de fiecare data.Seara frumoasa!

    • Ma bucur mult sa aud asta !🙂
      Seara dulce!

      Pupici.

  3. Frumos si sa ai parte de cat mai multi ghiocei !!!

    • Un ghiocel e suficient pentru vestirea primaverii…🙂

      Va multumesc mult !
      Seara buna !

  4. Frumos şi viu!
    Bravo! ♥

    • Un ghiocel si pentru tine, draga mea !
      Sa-ti vesteasca primavara.🙂

      Iti multumesc frumos!

      • Abia aşteptam să primesc ghiocei. Mulţumesc mult!😀

        • Da da !🙂

  5. Sper ca ghiocelul tau sa-ti vesteasca o primavara minunata!

    • Va multumesc !

      O primavara minunata, va doresc cu ghiocei incantatori !🙂
      Pupici.

  6. Buna dimineata EDA !
    Eu nu pot fi ” ghiocelul ” tau
    si nici sa-ti ” vestesc primavara ”
    dar de DRAGOBETE pot indrazni
    sa-ti urez LA MULTI ANI
    si sa-ti ofer virtual ,bineinteles,
    TORTUL pe care undeva, l-ai gasit ” delicios ” !🙂

    O zi plina de dragoste !!🙂 🙂
    Aliosa.

    • Va multumesc tare mult !🙂
      Da da, sper sa fi fost asa !

      O zi frumoasa !

  7. Bună ziua Eda,
    Frumoasa poezie! Felicitări și vă mulțumesc pentru partajarea!
    Bine săptămână însorită.
    Pupici mari.

    • Va multumesc tare mult pentru tot !🙂

  8. fii ghiocelul meu……. ce frumos !

    • Va multumesc mult !🙂

  9. Sper ca ghiocelul tau sa-ti vesteasca o primavara minunata! Esti mununata o seara frumoasa !!

    • Vă mulțumesc din suflet pentru frumoasele cuvinte pe care mi le-ați dăruit, doamna Victoria !

      Să aveți o primăvară dulce !❤


Leave a Reply

