Muzica mea din noapte


Muzica mea din noapte 

Ating geamul rece
Cu două degete ,
Le mişc şi trec cuvintele prin ele
Să cadă pe asfalt, grijile mele.
O melodie se repetă,
Iar alta stă la rând, cochetă…
Se urcă şi se-aşează-n gând pe sub covor,
Doar la refren se prind în dans de dor…
Şi zbor, uşor pe draperie
Lăsându-mi noaptea, muzică să-mi fie.

Iar la pian,
Luna îmi cântă Universul
Din notele de stele te chem să-mi fii tu, versul !

Published in: on February 25, 2014 at 12:16 am  Comments (22)  

22 CommentsLeave a comment

  1. Freundliche Grüße, Wolfgang

    • Thank you !🙂

  2. “Ating geamul rece
    Cu două degete ,
    Le mişc şi trec cuvintele prin ele
    Să cadă pe asfalt, grijile mele.” …EXCEPŢIONALE VERSURI! Oh oh oh!
    Gata, versurile mele preferate!
    Mi-ai atins sufletul, mă regăsesc în aceste versuri. ♥
    Divină poezie! ♥

    Clap, clap, clap şi felicitări! ♥

    • Ma bucur tare mult ca au ajuns acolo la sufletelul tau !🙂

      Iti multumesc din toata inima pentru tot, scumpica mea !
      Pupici cu lipici. ♥

  3. Frumos…am scris si eu cateva randuri cu trimitere la muzica insa le-ar putea intelege cu adevarat doar cei care au notiuni muzicale avansate🙂 Simplu si frumos.

    • Ai dreptate, sufletul simte muzica, iar muzica simte sufletul si-l leagana…🙂

      Iti multumesc tare mult, draga mea !
      Te pup !

  4. minunata muzica universului, suprinsa la pian, de luna…
    chemarea notelor, mi se pare absolut superba…
    da… sa se repete… pentru ca este foarte delicata… melodia… sau poezia… ca nici nu mai stiu… asa de mult m-a captivat totul…

    • Va multumesc pentru fiecare cuvant si da, poeziile sunt asezate pe muzica din noapte, pe melodiile stelelor si pe melodia cantata de Luna, la pian…ma linisteste, e magnific !

      O zi frumoasa, va doresc !🙂

  5. superb…

    • Multumiri frumoase !🙂

      Seara dulce!

  6. Buna dimineata Eda !
    De MARTISOR, primeste te rog din partea mea,
    toata stima si respectul impreuna cu
    un virtual MARTISOR !!!🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    • Buna dimineata!
      Primesc cu mare drag si va multumesc mult !

      Sa aveti o primavara dulce si frumoasa!🙂

  7. 🙂

    • Thank you for all !🙂

      • I love smiley faces. If I have nothing to really add, I can just smile right? If I smile, maybe you will smile too.

        • Ok.🙂

  8. Pot doar sa spun ca e sublima poezia!

    • Va multumesc din suflet!
      Va doresc o primavara minunata !

      Va pup.🙂

  9. Foarte frumoase versurile!

    • Va multumesc tare mult !🙂
      Sa aveti o primavara dulce si frumoasa !


Leave a Reply

