A plecat iarna şi…


A plecat iarna şi… 

Îmi propusesem
să stau doar câteva minute în faţa sobei
să aud cum trosnesc lemnele uscate
sau cum alte lemne îşi lăsau seva să moară vorbind în focul înteţit
de flăcările ce schimbau temperatura din zi,
dar am uitat sau poate că nu mi-am dorit prea mult.
În schimb, am lăsat mirosul de portocale
să-mi ademenească fiecare gând din gând.
De cana cu ceai nu m-am atins,
doar îl preparam şi îl lăsăm să se răcească,
mi-era îndeajuns să-i simt aroma caldă în camera de la stradă…
Ghetuţele maronii au fost un deliciu,
pentru albul zăpezii aşezat fără rost,
păreau frunze căzute prin paşii grăbiţi…
prin bătaia vântului, copac să fi fost ?!
A plecat iarna şi…
nu şi-a luat rămas-bun,
a presărat amintiri pentru clipa de-acum…
A plecat iarna c-un cântecel
îmi zâmbea fredonând,
tu şi cu el“,
clătinând un clopoţel de ghiocel…

Published in: on March 1, 2014 at 11:50 am  Comments (28)  

28 CommentsLeave a comment

  1. Să ai o primăvară frumoasă!

    • Multumesc tare mult si frumos !
      O primavara dulce, cu multe bucurii !

      Pupici.🙂

      • Pupici :*

  2. Precum tu ne-ai dat de veste că a sosit primăvara prin această poezie foarte frumoasă, așa eu îți doresc ca acest clopoțelul de ghiocel să-ți vestească o primăvară senină, parfumată și frumoasă! ♥

    • Ding-Dong ! Am trimis-o sa bata si la usa ta, sa o primesti are multi ghiocei si sunt atat de parfumati.. Uhh!!♥

      Multumesc tare mult !
      Te pupacesc.

      • A ajuns și la mine și-a adus și soarele. Mulțumesc mult și eu!🙂 Te pup! ♥

  3. Îţi doresc o primăvară frumoasă, cu inspiraţie şi cu multe bucurii!
    Te pup, Denisa! :*

    • Iti multumesc, draga mea, Claudia !

      O primavara dulce sa ai si tu, zile insorite si deosebite !
      Pupici.🙂

      • Multumesc!🙂

  4. Foarte frumoase ganduri. Mi-a facut placere sa le citesc🙂
    Sa ai o primavara minunata

    • Multumesc din suflet. Ma bucur enorm sa aud asta !🙂

      O primavara dulce, cu multe bucurii !
      Pupici.

  5. O primăvară superbă din toate punctele de vedere!

    • Multumesc enorm de mult !

      O primavara frumoasa si dulce, cu multe bucurii !
      Pupici.🙂

  6. Primavara este de un verde lucios si nou, ba nu, e alb cu roz, nu nu, e violet parfumat, e vant ce-adie moale cu pulberi de polen si petale ce planeaza cu parfum legat la gat…
    Am oprit natura o miime de secunda: primavara este o femeie! Au zambit cu totii si au recunoscut ca s-au lasat distrasi.
    Primavara este pentru tine!

    • Multumesc din suflet pentru gandurile minunate. Sunt emotionata !🙂

      O primavara cu multe bucurii !
      Pupici.

  7. Estoy esperando la primavera!

    • 🙂

  8. O sa revina iarna.Ca si toamna cu frunzele sale ruginii…

    • Da da, cu siguranta ! Acum nu ne ramane decat sa ne bucuram de chipul dulce al primaverii !🙂

  9. ” A plecat iarna si…”
    ai scos o minunata poezie !🙂
    Sincere felicitari !!🙂 🙂
    Aaaa !!!
    Era sa uit ……………
    – pe cand al doilea volum de poezii ?
    O primavara minunata !!!🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    • A plecat, acum sa ne bucuram de frumoasa primavara ce va urma sa ne incante prin dulceata tuturor florilor din sufletul sau.

      Nu stiu cand o sa soseasca cel de-al doilea volum, peste ceva (mai mult) timp.🙂

      Va multumesc tare mult !
      Zile frumoase!

      • O zi frumoasa si tie !🙂
        Si-un buchet de trandafiri de la mine !!🙂 🙂

        Cu simpatie,
        Aliosa.

  10. Foarte frumos draga mea Eda.
    Fie ca Dumnezeu să fie cu tine în România🙂

    • Mutumesc tare mult !
      La fel !🙂

      O primavara frumoasa !

  11. Foarte frumos!
    Vă doresc o primăvară cu multe realizări ,sănătate şi fericire!

    • Va multumesc din suflet !

      O primavara dulce, cu multe bucurii sa aveti !🙂
      Pupici.

  12. Completely off topic:

    Have some disagreements in your backyard, from what I see everyday in the U.S. media, sincerely hope that no a bit of it, in anyway, disrupts Romania.


Leave a Reply

