Când fericirea îşi ţinea braţele încrucişate…


Când fericirea îşi ţinea braţele încrucişate…

Din întâmplare,
am întâlnit-o într-o după-amiază
vindea flori la capăt de stradă…
şi cum ele se ofiliseră
stătea serioasă şi-şi ţinea braţele încrucişate.
N-o cunoşteam,
dar m-am apropiat de ea şi-am început s-o gâdil
n-a râs, nici măcar n-a zâmbit,
s-a enervat
şi mi-a aruncat flori ofilite la picioare…
le-am adunat în speranţa că pot salva câteva,
lăsându-le ca adăpost apa cristalină;
dar tot aveau să moară după ceva timp.
I-am mulţumit florăresei
pentru crinii cei albi,
doar inocenţa lor mă făcea să îmi recapăt puterea…
La câţiva paşi,
un domn m-a întrebat:
“-Ce s-a întâmplat cu Fericirea? “
L-am privit şi-aproape fără glas am încercat să-i răspund:
“-Nu ştiam cine e,
dar azi am cunoscut-o şi tocmai mi-am dat seama.
E ea
şi…
Fericirea e tristă !”

Published in: on March 31, 2014 at 6:30 pm  Comments (14)  

14 CommentsLeave a comment

  1. Minunata imagine in vers, si asa este “fericirea este uneori trista ” dar intodeauna sunt inimii care o fac sa rada 😀 Bravo !!

    • Intr-adevar, doar bataile inimii inveselesc fericirea.🙂

      Va multumesc tare mult!
      Seara frumoasa!

  2. Cel mai dureros sentiment atunci când fericirea este tristă. Nici fericirea aceea care durează puțin nu-i așa dureroasă, știind că o să dispară.
    Profund, prea profund.
    Aștept momentul în care fericirea își va ține brațele deschise pentru totdeauna.

    Te îmbrățișez, draga mea! ♥

    • Inca de la primele cuvinte, lacrimile nu s-au putut stapani si au inceput sa curga usor pe obrajori. Fericirea de moment e cea mai frumoasa forma de fericire, fericirea pe care o asteptam in fiecare zi, asa cum asteptam sa apara soarele, e indoielnica, cel putin pe mine ma intristeaza, acum, azi, dar maine, nu stiu, astept…doar atat mi-a mai ramas. Pana in acea zi, nu stiu care zi, fericirea e trista !

      Iti multumesc dragalas, draga mea, draga ! ♥

  3. tot a fost Ziua fericirii recent ….. ! iata o alta fata a ei !

    • Da da, a fost ziua “dumneaei”. Aici la mine, nu s-a sarbatorit, nu stiu prin alte parti.🙂

      Seara dulce !

  4. 🙂 fericirea e trista, la asta nu m-am ganit pana acum, da cred ca are si ea dreptul asta🙂

    • Da, da. Intr-adevar !🙂
      E trista, dar si cand o sa se inveseleasca !

      Seara dulce!

  5. Cuvinte frumoase. Fericirea este în noi!
    Mulțumesc.

    • Oarecum. Va multumesc !🙂

  6. Poezie pentru “joia altor puncte de vedere”. Astazi pe pagina Allexyanna.

    • Multumiri, multumiri !🙂

      Pupici.

      O zi dulce !

  7. Sper ca intr-o zi florareasa sa-ti daruiasca alti crini, cu parfum de fericire. Si abia astept sa vad cum vei desrie “fericirea vesela”.🙂

    • Ce gand frumos aveti pentru mine. Va multumesc tare mult !
      Iar daca Fericirea va sosi cu altfel de crini decat cei de acum si va fi una vesela, cu siguranta o sa va fac momentul cunoscut.🙂

      O seara dulce !


Leave a Reply

