Iartă-mi tăcerea !


Iartă-mi tăcerea !

Te sorbeam.
Am adunat mii de şoapte din privirea ta.
Doar atât puteam face.

Când tac, îţi zâmbesc.
Zâmbeşti şi tu.
Mi-ai secat sufletul de cuvinte
Şi l-ai lăsat să se umple cu gingăşia ta.
Acum îţi vorbesc printre gânduri,
Tu cum o să-mi răspunzi?

Published in: on April 4, 2014 at 11:20 pm  Comments (24)  

24 CommentsLeave a comment

  1. Ein schönes Wochenende. Gruß, Wolfgang

    • Thank you too !🙂

  2. Printre rânduri…printre bătăi de inimă…printre aşteptări.

    Frumos!🙂 Felicitări! ♥

    • Fix asa !!🙂

      Multumiri, draga mea !

  3. Reblogged this on Armonii de veghe.

    • Multumiri !

      O zi frumoasa !

  4. Ca bine ai mai nimerit TITLUL…………….
    ” Iarta-mi tacerea ”
    De a-ti spune ceva
    La fiecare postare , de-a TA !!! 🙂 🙂 🙂

    Weekend placut !
    Aliosa.

    • 🙂

      Am zambit !
      Va multumesc pentru tot !

      • Ma bucur ca te-am ” facut sa zambesti ” ! 🙂
        Dar, vrei nu vrei, de la mine tot primesti
        Un buchetel da lacramioare

        Ca esti frumoasa ca o FLOARE !!! 🙂 🙂 🙂
        Cu stima si respect,
        Aliosa.

        • Le primesc cu mare drag !🙂

          Sa aveti o zi superba !
          Multumiri !

  5. Frumos spus!

    • Multumiri !🙂

  6. Cred ca e greu pana si sa raspunzi la atata gingasie!
    Frumoas transpuere in versuri!

    • Gingasia mi-a furat toate cuvintele.

      Va multumesc tare mult !
      O duminica linistita !🙂

  7. I have to read through my translation thing, so some wording may be incorrect, but I love the phrase that says, “you drain the soul of words and replace it with tenderness”. Beautiful writing, as always!😀

    • Thank you very much !🙂

  8. Thanks so much for visiting
    my blog and I need to come back to yours more often….great job!

    • 🙂

      Thank you too !

  9. Foarte frumos ! ❤

    • Va multumesc din suflet, doamna Victoria !

      Va pup si va imbratisez cu mult, mult drag !❤

    • 🙂

  10. Uneori, raspunsurile le putem primii in tacere. Stiati ca si tacerile vorbesc?

    • Cele mai bune răspunsuri, uneori sunt (re)date de simpla tăcere.🙂


Leave a Reply

