Când am alunecat pe Calea Lactee…


Când am alunecat pe Calea Lactee…

Destinul,
M-a trimis în grădina sublimă,
Grădina din faţa ochilor divinităţii…
Stelele erau prietenoase, ca orice copii
veneau la mine şi voiau să mă joc cu ele.
Eram timidă. Eu nu ştiam să mă joc.
Cum să mă joc cu strălucirea?
Eram doar o copilă.
Stăteam mai aproape de Lună,
Îmi părea blândă şi caldă-n privire.
Mă liniştea.
Reuşea să mă adoarmă cu cântecele de leagăn.
Într-o zi, stelele m-au alungat din grădina lor,
am alunecat pe Calea Lactee şi mă îndepărtam de cer.
Am ajuns pe Pământ, în singurătate.
Am devenit amnezică.
M-am trezit într-o dimineaţă pe patul realităţii,
m-am ridicat şi aveam nevoie de visele mele,
aici nu ştiam ce să fac…
Îmi mişcam degetele altfel, mereu altfel
până te-am găsit şi mi-ai luat mâinile
să-ţi ţină de cald în nopţile friguroase.
În dimineaţa aceea am învăţat primul cuvânt : “Tu“.
Iar tu, mă linişteai,
liniştea ta îmi aducea un zâmbet pe buze de câte ori te priveam.
Nu cunoşteam nimic altceva în afară de stele,
am căzut ca o ploaie caldă de vară,
zdrobindu-mă de oasele din lut
până am început să mă cunosc, cunoscându-te.
Şi dacă ar fi să mă gândesc la prima zi din viaţă,
Prima zi a fost ziua când m-ai îmbrăţişat cu cele mai frumoase cuvinte
Şi-ţi auzeam inima bătând prin fiecare :”Te iubesc!

Published in: on April 8, 2014 at 9:27 pm  Comments (27)  

27 CommentsLeave a comment

  1. Superba !!! Calea Lactee.. bisous🙂

    • Multumiri dragalase, Ane !🙂

      O seara dulce !❤

  2. pamant si cer ,vis si realitate , foarte frumos ai scris o imagine superba ce o inchei cu o mantra , minunat !

    • Va multumesc tare mult !🙂

      O zi frumoasa !

  3. Buna dimineata, Eda !

    Superba poezie ! 🙂

    ” Cand am alunecat pe calea lactee”
    ” Destinul” …………mi te-a scos in cale
    Din acea zi,eu sunt alt OM
    Caci poeziile tale
    Sunt precum un POM
    Tot mai frumoase si mai roditoare !! 🙂 🙂
    Tine-o tot asa stimata domnisoara
    Caci toti romanii din a noastra TARA
    Te vor citi si blagoslovi
    Respecta si mult iubi !!! 🙂 🙂 🙂

    Cu mare simpatie si respect neconditionat,
    Aliosa.

    • De fiecare data doresc si simt sa va multumesc mai mult si mai mult.🙂

      Sa aveti o zi minunata !

      • ” Vin FLORIILE cu soare ,
        Si soarele cu FLORII”
        de Vasile Alecsandri

        O Duminica de FLORII
        Cu soare si bucurii” !!! 🙂 🙂 🙂
        Cu simpatii,
        Aliosa .

        • O duminica si o sarbatoare frumoasa, cu mult drag, va doresc !🙂

          Iar bucuriile sa infloreasca in sufletul dumneavoastra !

  4. off.of..dragostea asta!!!

    • Da, da !

      Ce ne facem noi cu ea ?!🙂

      • Sa o acceptam!! Si sa o inspiram! Sa o tragem adanc in fiinta noastra si sa o lasam sa poposeasca..multa vreme de acum incolo..

        • A ajuns, s-a asezat, acum o invatam sa se acomodeze…🙂

          Multumesc mult pentru cuvinte !
          Pupici.

        • 🙂 Succes la o invata cum sa se acomodeze…
          Dar..din experienta proprie, mi-e teama ca ea ne invata pe noi..cum sa ne acomodam..:))))

        • Multumesc, multumesc !🙂

          Cam asa-i, e foarte adevarat !

        • 😛 :* ~!!!! te descurci tu! cred ca esti un bun dresor! ;00

        • E atat de sireata iubirea, ca nu cred ca exista “un dresor” pentru ea…🙂
          🙄

        • :)) ai dreptate..ma joc si eu cu cuvintele ce sa fac..!!!:))

        • 🙄

          E frumos sa ne jucam cu ele si nu cu ea ! ;))

        • …..sunt multe de comentat…multe…mai vorbim despre pe la 30-40 de ani!:)

        • Da, da !! 🙂

        • 🙂

  5. ma bucur tare mult, ca stilul tau de scrie imi dezvolta imaginatia, nu e abstract si incurcat, multumesc🙂

    • Ma bucur enorm sa aud asta si iti aduc multumiri dragalase si dulci !🙂

      Sa ai o zi frumoasa !
      Pupici.

  6. Aici jos nu se mai găsesc nici speranțe… Bine că mai avem imaginație și vise/visuri.

    • De acord !🙄

      Da,da…nu as putea altfel sa traiesc!
      Multumiri!🐻

  7. Minunata poezie. Versuri pline de sensibilitate, care mi-au mers la inima.
    Numai bine iti doresc!🙂

    • Ma bucur sa aud asta. Multumiri dragalase !🙂

      O zi buna si dulce !


Leave a Reply

