Lacrimi de panseluţe


Lacrimi de panseluţe

Peste liniştea prelinsă
În ochi mari de cer deschis
Cobora un glas de îngeri
Ce urca note de vis.

Toate florile din lume
Înflorit-au ascultând,
Raiul parcă se desprinse,
Se-aşezase pe Pământ.

Albe, galbene, albastre,
Panseluţele tăceau
Parcă luau norii de mână
Şi apoi plângeau, plângeau…

N-au parfum,
Au doar culoare
Şi un chip nevinovat,
Lacrimile-ncep să curgă
De îşi ţin capul plecat…

Roua lor când e culeasă
De o mână îngerească
Va lăsa într-o poveste
O dorinţă să zâmbească.

lacrimi_de_panselute

Published in: on April 18, 2014 at 1:45 pm  Comments (56)  

56 CommentsLeave a comment

  1. Sensibilă și curgătoare, o poezie minunată! Felicitări!

    • Va multumesc enorm!
      Panselutele mi-au transmis din sensibilitatea lor !🙂

  2. Pupa maicuta sufletelul tau frumos din care izvoareste Soarele ,minunate versuri ,pup tareee🙂

    • Si eu te pup, draga mea, Carla !
      Si iti trimit un zambet de panselute caci acum a iesit soarele dintr-o casuta de poveste si le-a incalzit !🙄

      Multumiri sclipitoare !❤

      • Primit cu toata dragostea de tine ,pusici multi multi pentru ca esti cat o avere intreaga si eu sunt bogata de cand te-am cunoscut 🙂❤

        • E mult prea mult, draga mea, Carla !
          Te pup si ma bucur mult ca l-ai primit !
          🙄

        • Io ce simt aia zic !!! Seara frumoasa Raza de Soare !!!!❤

  3. tare faina,cred ca e preferata mea, mai ales ca suna atat de gingas 🙂

    • O panseluta pentru tine, in dar !🙄

      Multumiri dragalase si multi pupici !

      • iupiii, multumesc😀

  4. Vesnica frumoasa poezie care te caracterizează.

    • Multumesc mult si frumos !🙂

  5. Îți doresc un Paște fericit și binecuvântat!🙂

    • Va multumesc enorm de mult!
      La fel si dumneavoastra !
      🙂

  6. Such lovely writing! You truly have a gift!😀

    • 🙄

      Thank you, dear !
      Kisses.

  7. Happy Easter.

    • Thank you too !🙂

  8. Delicat🙂

    • Multumiri !🙂

      Va trimit o panseluta dulce !🙄

  9. Hristos a Inviat ! 🙂
    Paste fericit !! 🙂 🙂
    Aliosa.

    • Adevarat a Inviat !
      Va multumesc, la fel !🙂

  10. Sărbători luminate cu pace în suflet alături de cei dragi!

    • Va multumesc din suflet !
      Un Paste luminat sa aveti !

      Va trimit o panseluta !🙄

  11. Hristos a înviat!
    Învierea Domnului să îţi aducă bucurie şi linişte în suflet şi multă sănătate!
    Îţi doresc din tot sufletul meu, dragă Eda, Paşte Fericit, alături de cei pe care îi iubeşti tu cel mai mult!
    Te îmbrăţişez cu mult drag!🙂

    • Adevarat a Inviat !
      Iti multumesc din suflet pentru minunatele cuvinte si urari! La fel iti doresc, draga mea, Stefania si te rog, primeste in dar un buchetel de panselute !🙂

  12. Invierea lui Hristos sa aduca lumina si bucurie in casa ta ! Hristos a inviat !!!🙂

    • Adevarat a Inviat ! La fel si dumneavoastra si in casele tuturor oamenilor !

      Va multumesc mult !🙂

  13. Excelenta.Un paste fericit iti doresc!

    • Iti multumesc tare mult !
      Un Paste Luminat si tie !🙂

      O seara buna !

  14. Bună ziua Eda,
    Vă mulțumim pentru vizita dumneavoastră.
    Zi frumoasă pentru tine.
    Pupici.

    • 🙂

      O zi frumoasa !

  15. Stii, cateodata ma simt norocos ca vorbesc romaneste. Ca acum.

    • Ma bucur mult !🙄

      Eu ma simt norocoasa tot timpul ca vorbesc romaneste.🙂

      • Nu stiu de ce dar nici nu mi te imaginez vorbind altfel🙂

        • Si asta de ce ?!🙂

        • Poate pentru ca nu vreau sa fie altfel. Nu cred ca e un motiv prea intemeiat dar sper sa nu ma intelegi gresit.🙂

        • Am inteles si da, intr-adevar nu-i un motiv !🙂 Mi-ar placea sa stapanesc cateva limbi de circulatie internationala, dar uneori sunt dezamagita ca nu stapanesc bine nici limba romana, apar cuvinte noi tot mai multe, iar sensul lor e diversificat, dar asta e o alta poveste.🙂 Datorita poeziilor mi-am creat insa un limbaj imaginar cu tot ce e frumos in jurul nostru, al oamenilor, un limbaj “din lumea celor care nu cuvanta”, care ma ajuta sa-mi hranesc sufletul si sa-l imbogatesc cu sensibilitatea lor. M-am lungit cam mult, dar cam asta e ideea…🙄

        • Trebuie sa exprimam ce simtim, mai ales rostit atat de frumos cum te pricepi. Azi am facut poze in gradina. Am gasit o adevarata autostrada a furnicilor pa gardul vechi. Spun asta pentru ca ai zis ca te inspira si lumea celor care nu cuvanta si-ti voi trimite o poza dar nu stiu unde asa ca ti-o voi posta pe blogul meu in 5 minute si daca te inspira ma voi bucura.🙂
          Apropo de limbi straine. Am vazut intr-un film o idee intresanta care in subconstient mi-a fost si sursa raspunsului anterior. Un artist spaniol, pictor foarte cunoscut refuza sa vorbeasca alta limba. Era da parere ca omul nu se poate exprima cel mai bine decat in limba sa. Dar eu nu cred aceasta idee in totalitate. Cioran infirma aceasta idee🙂 oricum interesanta.

        • Da, incerc sa exprim tot ce simt, dar uneori cuvintele imi par rautacioase si nu vor sa se aseze asa cum mi-ar placea, insa eu tot incerc, multumesc mult !🙂
          Astept sa vad acea imagine, hmmm… cred ca deja imi imaginez furnicutele ca un val de puncte rostogolindu-se in urma cuvintelor…🙄
          Imi place mult ideea filmului si da, e interesanta, interesant de curioasa, o sustin !🙂

        • Ma bucur ca-ti plac pozele. Si mie mi s-a parut un subiect bun de fotografiat.🙂 Stai sa-ti gasesc filmul. e fain😉 Sa-l vezi si sa-mi spui cum ti s-a parut.
          Ah, ce sa zic…cuvintele tale cad foarte bine!

        • Imi plac si o mica permisiune, referitor la inspiratie, cred ca deja textul e format pentru fotografii, aici: https://rosedeny.wordpress.com/2013/11/25/un-punct-in-plus/ numai ca punctele sunt mult mai multe decat imi imaginasem eu…🙂

          Multumesc mult !

        • “Vicky Cristina Barcelona” http://www.imdb.com/title/tt0497465/?ref_=fn_al_tt_1

        • Abia astept sa-l vad, multumesc !🙄

          O sa las prin aceste comentarii si o parere despre film !
          Seara dulce !🙂

        • Sper ca am eusit sa-i schimb putin culoarea..🙂
          Si tie, dulce dulce!

        • Aaaa, da da !!🙄

          Multumesc mult !

        • 🙂 pt puţin.

        • Am lasat putin lucrurile mele deoparte si am acordat o ora si jumatate acestui film. Trebuie sa recunosc inca de la inceput ca nu cred sa ma mai fi uitat la un film asa complicat, cu o idee complicata si personaje complicate, insa mi-a placut mult ideea poetului, singurul lucru mai aparte, intr-adevar, oamenii uneori nu merita sa vada sau sa auda ceva frumos (putin exagerat) si nu spun asta pentru ca e vorba tocmai despre un poet, nu… spun pentru ca mi-a atras atentia. Ar fi fost placut sa apara cateva versuri, desi poetul nu-si dorea sa le pubice, ar fi fost o idee buna, zic si eu, pentru ca parea un poet apreciat pentru munca sa…🙄
          Am avut rabdare sa ma uit pana in ultimul minut si asta pentru ca povestea personajelor mi-a starnit curiozitatea si chiar imi doream sa aflu ce se intampla cu fiecare.. ( nu prea am aflat, cred ca nici ele n-au aflat si nici regizorul…😀 glumesc ! )
          Intr-o alta ordine de idei, Penelope Cruz e una dintre actritele mele preferate, am vizionat aproape toate filmele in care a jucat, e talentata si are ceva al ei ( se pare ca filmul asta mi-a scapat, dubios🙂 )
          O alta poveste frumoasa a unui pictor poate fi deslusita in “Girl with a Pearl Earring”, un film de-al meu de suflet.🙂

          Mi-a placut recomandarea,
          multumesc mult si acum,
          in esenta a fost bun !🙂

          O seara dulce !🙄

  16. Buna Eda! A trecut ceva vreme de cand am vazut filmul dar ideea refuzului acelui poet mi-a ramas intiparita. E si asta un fel de protest fata de marsaviile lumesti.🙂 Turistele de peste ocean au fost bulversate de acel personaj de care s-au indragostit pe rand. Un spirit foarte liber..
    Ai dreptate cred ca nici una dintre ele nu a inteles ce li s-a intamplat. Experienta traita alaturi de pictor a fost prea intensa. Regizorul cred ca a vrut sa scoata in evidenta teama pe care o traieste fiecare dintre noi care incearca sa se caute pe sine, sa-si schimbe viata sau sa-si urmeze chemarile inimii. Teama unei vieti cu final necunoscut ne tine prizonieri pana la moarte neavand astfel sansa sa descoperim ce putem si cine santem niciodata. Ca si Vicky si Cristina de altfel care au preferat sa se intoarca la viata materiala pe care o duceau inainte.

    Ma bucur ca ti-a placut recomandarea.🙂 O sa incerc sa-mi fac timp sa vad si eu “Fata cu cercei de perla”🙂

    • Intr-adevar, am gasit ideea poetului una foarte buna, iar faptul ca nu isi dorea textele publice ce sa zic, in zilele noastre chiar daca publicam textele,unele dintre ele nu devin publice, deci o putea face, acum depinde si de notorietate.🙂

      Cat despre teama vietii, deja lumea e din ce in ce mai complicata, iar lucrul acesta e foarte dureros, nu stim incotro si de ce ?! Din pacate !

      O zi placuta!🙄

      • Chiar ma gandeam sa-ti scriu sa nu cumva sa iti treaca cumva prin minte sa ne privezi de versurile tale, publicate sau ne.🙂
        Lumea e intr-adevar foarte complexa iar asta ne determina oarecum sa ne cream singuri drum in hatisul vietii. Prea simpla si prea clara, viata ar fi prea monotona cred.

        • O parte dintre ele sunt publicate, se (re)gasesc in “Enigma florilor de liliac”, dar nu sunt publice, se afla doar la un numar foarte redus de persoane si asta pentru ca am daruit-o ca o recompensa cititorilor mei, poate ajunge sa fie citita la o cafea, ca un “jurnal intr-o cafenea” … 🙄
          Voi continua sa imi astern versurile aici, chiar daca m-am gandit de multe ori cum sa imi anunt cititorii ca voi lua o pauza, dar n-am facut-o pana acum, cine stie…

          Si da, asa e viata, complexa ca definitie intr-un spatiu nedefinit…🙂

        • Draga Eda, sper ca ultima afirmatie sa nu te fi incurcat in vreun fel. Iar am fost egoist. Nimeni n-ar avea dreptul sa te judece pentru ca alegi sa nu mai scrii. Cred ca cei care apreciaza ceea ce faci te vor astepta cat va fi nevoie. Iar daca vei alege sa nu revii, vor ramane cu ‘enigma florilor de liliac’, parfum al carui mister l-as vrea si eu. Si acum te rog sa-mi spui cum obtin o copie contracost bineinteles pentru ca si asta e munca si orice munca trebuie platita.
          Daca as fi avut o cafenea, a urnalului🙂 , sa stii ca te-as fi invitat sa ne citesti personal din poeziile tale despre care Naty Calinescu a scris atat de frumos:

          http://natycalinescu.wordpress.com/2013/10/07/multumesc-denisa-aricescu/

        • Aaaa, nu nu, hotararea va fi a mea si nu cred ca voi fi influentata intr-un fel de cineva sau ceva anume. E ok !🙂

          Da, tocmai d-asta am zis daca doriti , eu vi-o pot trimite prin posta, asa am procedat cu majoritatea cartilor trimise, nu va va costa nimic, o daruiesc !🙂

          Multumiri !🙄

        • Denisa, tocmai am fost instiintat de catre ai mei ca au primit cartea.🙂 Mii de multumiri! Va mai dura pana voi ajunge s-o deschid dar astept cu nerabdare. Esti o dulce!🙂

        • Ma bucur tare mult ca a ajuns.🙂

          Cu mare drag !
          Toate cele bune !

          O seara frumoasa !


Leave a Reply

