Străbate-mi sufletul şi scrie…


Străbate-mi sufletul şi scrie…

Am trupul amorţit de gânduri,
Atinge-mă!
Lasă iubirea
Să-mi străbată corpul
Şi să-mi inunde sufletul cu tine.
Scrie o poezie cu degetele moi
Despre noi amândoi şi citeşte-mi apoi…

Published in: on April 22, 2014 at 8:00 pm  Comments (16)  

16 CommentsLeave a comment

  1. ❤ 🙂

    • Te pup, draga mea, Ane !❤
      🙄

  2. Eu as scrie, dar mi-e frica
    Ca iubirea nu o strica
    Numai cele spuse-n fata
    Uneori, doar o prefata
    La o carte minunata
    Poate genera suspiciunea
    Si-apoi, vine si minunea !!! 😦 😦 😦

    La multi ani celor din familia ta ce poarta
    numele Sfantului Mare mucenic,
    GHEORGHE !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    • Va multumesc frumos pentru cuvinte si minunatul filmulet !🙂

  3. Fascinating poem and matching lovely picture.jalal

    • Thank you !

      Have a nice day !🙂

  4. Bună ziua Eda,
    Blog-ul dvs. întotdeauna foarte bine!
    Fotografii, poezii, video minunat!
    Vă mulțumesc pentru tot ceea ce (de partajare și prietenie)!
    Bun săptămână!
    Pupici.

    • Va multumesc tare mult !🙂

      O seara frumoasa !

  5. Prin scris ne exprimăm cel mai bine, mai frumos şi mai plăcut în aşa fel încât să putem atinge sufletul omului, iar tu reuşeşti să faci acest lucru în cel mai inedit mod.🙂
    Felicitări!❤

    • Nu stiu daca reusesc, dar recunosc ca incerc !🙄

      Iti multumesc tare mult, Lala ! ❤🙂

  6. Frumos spus

    • Multumiri !🙂

  7. Oh my! Your words are the genuine essence of beauty and sensuality… Touche to you dear poetess… truly the loveliest collection of words that have greeted my eyes in quite some time!

    • Thank you very much for all !🙂

      Have a nice day !

  8. As scrie… cine stie…
    Poate chiar poezie…

    Apoi as citi tot…
    Altfel nici nu pot…

    Decat sa te ating cu gandul…
    Sa stii ca ti-e randul…

    Sa scrii tu apoi…
    Despre amandoi…

    • Am scris si despre amandoi,
      Dar asta stim doar noi…
      Cand el e stea, ori de e floare
      Cand scald cuvintele in mare,
      Le las sa-si a lor culoare
      Sa scriu si-n ziua urmatoare…🙄

      O zi frumoasa !🙂


Leave a Reply

