Când dragostea lor căuta alinare…


Când dragostea lor căuta alinare…

Un gând mi-a zâmbit
şi l-am răsplătit
c-un alt gând pe hârtie…
Ce putea să fie ?!
Era fruntaş,
în spatele lui stăteau altele ascunse…
am început să facem cunoştinţă.
Unul curios,
iar altul voios,
unul deghizat,
câte n-am aflat !
Prăfuite şi timide, ascunse în deşert,
Literele îşi ştergeau ochişorii de nisip
în briza caldă răspândită în alţi ochişori.
Mi-era drag să le cunosc povestea,
în mâinile mele se odihneau personajele
parcă obosite de seceta deghizată în dialog.
Am luat semnul de carte
doar pentru a putea respira în linişte…
Să fi reuşit ?!

M-am întors, am oftat şi…
mi-am dat seama că fericirea lor
stătea scrisă pe o pagină arsă
de dor, dorinţă şi pasiune…

Published in: on May 1, 2014 at 3:30 pm  Comments (18)  

18 CommentsLeave a comment

  1. “dusty shy hidden in the desert
    sand letters wipes his little eyes
    in the warm breeze prevalent in other ochisori. ”
    Beautiful words and description took me to good places and thoughts. Thank you.

    • Thank you very much !🙂

  2. Desenează-le p-un semn de carte happy-end-ul.🙂❤
    Clap clap clap și bravo!🙂❤

    • Gandurile sa le desenez ?!🙄
      O parte o sa le mai desenez pe coli colorate de suflet purtate…🙂

      Multumiri dragalase !❤
      Si pupici cu lipici.

      • Nu gândurile, concretul…🙂
        Te pup!😉❤

        • Aaaa… da, poate !🙂
          Vreau sa desenez ceva frumos… ( si nu, n-am uitat ca sunt datoare cu un “Butterfly”)🙄
          …dar dupa cum bine stii, timpul ma preseaza !

          Te pup si eu !

        • Știu, știu…cand vine vorba de așa ceva sunt răbdătoare.🙂

          Kisses & hugs!🙂

        • Da, da !🙂❤🐱

          Pupiciiiiiii sa vina la tine !😀

  3. Ai reusit !! iti păstrezi stilul tău unic in a scrie asta un viziunea mea se chema reusită , moldezi cu usurinta si clarvizune în cuvânt , emoţii , trăirii , tot ce e al lumii dat sa fie. Felicitari !!

    • Ma bucur mult sa aud asta, enorm, chiar !🙂

      Multumiri!
      O seara frumoasa si placuta !

      • Bucuria este si a noastra , noi care iti citim cuvintele daruite , o seara frumoasa si pentru tine 🙂 !

        • Multumesc mult !🙂

  4. Ce bine că întoarcerea poate oferi o nouă filă! Cea arsă de dor să devină pulbere de amintiri prețioase. Minunate versuri!

    • Da, da ! Dar e mai greu cu dorinta…🙂
      Multumiri dragalase !🙄

      Seara dulce !

  5. Regasesc ceva din stilul lui Octavian Goga si Nichita Stanescu in ceea ce scrii tu. Felicitari! Candva, poate altii vor descoperi o parte din ceea ce scrii tu in stilul lor.
    http://fiiputerea.wordpress.com


Leave a Reply

