Sunt zile când…


Sunt zile când…

Iubitule,
Sunt zile când îţi dezbraci cămaşa iubirii pe dos
Şi neaşezată o agăţi în cuierul inimii mele.
Te plimbi,
Şi-ţi etalezi parfumul trăirilor,
Ce cade tăcut peste mine.

Iubitule,
Sunt zile când lacrimile tale,
Aruncate
Au stropit pereţii şi încercând să le şterg
Au rămas urme de nori întunecaţi asupra mea.

Iubitule,
Gândurile tale dezordonate
Au înfăşurat alte gânduri
Cu o sfoară-ndoilenică şi tristă,
Iar eu nu mai pot respira prin cuvinte.

Sunt aici, iubitule
Şi nu mă voi scutura de-ale tale…
Nu voi lasă nimic să-mi cadă la picioare
Nici iubire,
Nici durere.

Ia vise din inima mea,
Îmbracă-te cu ele
Şi dezbracă-ţi sărutările pe trupul meu !
Îţi voi ierta dezordinea din şoaptele calde
Şi te voi ţine aproape…
Pentru că eu,
am nevoie de tine !

Published in: on May 5, 2014 at 4:30 pm  Comments (12)  

12 CommentsLeave a comment

  1. Frumos!

    • Multumesc !🙂

  2. Stupendous poem.JMS

    • Thank you !🙂

  3. Buna dimineata, Eda !
    Frumoasa poezie ! 🙂

    ” Sunt zile cand………….”
    Durerea imi patrunde-n suflet
    Iar muza-mi alergand
    Ma ispiteste spre un pamflet
    Ce vrea sa-l scriu razand
    Sub forma de cuplet
    In timp ce ascultand

    Ma cred si eu poet ………………..
    O zi cu soare !🙂
    Aliosa.

    • Imi plac comentariile dumneavoastra in versuri, sunt frumoase. Va multumesc !

      Sa aveti o zi buna si placuta !🙂

  4. Well said, lovely use of words to paint the emotions.😀

    • Thank you very much !🙄

  5. Frumoase versuri ! 🙂
    ” Sunt zile când…”
    Nemaicantand
    Astept plângând
    Macar un rand
    Si-un gand 😦 😦 😦
    Week-end placut !
    Aliosa.

    • Multumiri !!🙂
      Un sfarsit de saptamana deosebit, va doresc !

  6. Brilliant Blog,nice to be here, i have an invitation to my place as well ,feel free to comment, like and the best Regards to You😀
    Pleasure by my side , EW II
    http://emeraldwake.wordpress.com

  7. Wish I understood. Thank you for the follow. Your blog looks lovely.

    =)


Leave a Reply

