Când oglinda din priviri era răspunsul meu


Când oglinda din priviri era răspunsul meu

Nu aveam oglindă,
Te-aveam pe tine
Şi de fiecare dată voiam să mă oglindesc în ochii tăi.
Eram eu,
Îmi simţeam inima bătând…
Dar uneori când te priveam,
Îţi închideai ochii
Şi eu mă închideam în mine…

Doi paşi mai aproape,
Stăteai nemişcat.
M-am temut…
Oglinda s-a spart când tu ai tăcut.

Published in: on May 11, 2014 at 12:30 pm  Comments (27)  

27 CommentsLeave a comment

  1. Frumoase versuri..

    • Va multumesc tare mult!
      O duminica frumoasa !🙂

      • Asemenea si tie..
        Paul

        • Multumiri !

        • 🙂
          Paul

  2. please don’t hang yourself Denisa,
    swing on swing if you want,
    it’s much more pleasurable …. :o)

    Jimi

    • Thank you for all !🙂

      Have a nice day !

      • you too Eda,
        have a good one …. :o)

        Jimi

  3. Bună ziua Eda,
    Duminica bun și zi dulce!
    pupici

    • Merci beaucoup !🙂

  4. MINUNAT ! ❤

    • Din suflet, va multumesc !
      O seara frumoasa si linistita !❤

  5. Foarte frumos!

    • O dulce multumiri si o imbratisare, cu mult drag !❤
      Pupici.🙂

      • Pupici :*

  6. uneori… oglinda sparte, reflecta in ea, atatea chipuri cate cioburi sunt…
    inchiderea ochilor… cu imaginea persoanei iubite ramasa pe retina… care persista dincolo de distante… de timp…
    mai ca as arunca toate oglinzile din casa… si as pastra doar ochii…

    • Cat de frumos…si nici nu cred ca s-ar mai numi oglinda.🙂

      Va multumesc mult !
      O seara dulce !

  7. Si tacerea este o oglinda .. eu as spune ca este oglinda inimii , trebuie sa invatam sa privim in ea prin ea. Felicitari !

    • Ma bucur ca v-ati gandit la asta.😉

      Va multumesc mult !
      O seara frumoasa !

  8. frumos spus !

    • Multumesc tare mult !🙂

      O seara dulce !

  9. Știai că dacă se sparge o oglindă… babele îți vor spune că poartă ghinion?…

    • Da, dar nu cred deloc in astea, ce n-ar spune dansele…🙂

  10. Nice one.

    • Thank you !

  11. The mirror reflects strong sentiments. Well done!

    • 🙂

      Thank you !


Leave a Reply

