Lamentabilă zi


Lamentabilă zi

Ei, şi ce dacă e senin?
Ei, şi ce dacă nu zâmbesc?!
Doar sufletul nu-i vreun cer,
unde să apară soarele în fiecare dimineaţă,
aşa cum apar meteoriţii,
la fiecare colţ de stradă,
făcându-te să te împiedici de zâmbetul lor,
purtate de chipurile oamenilor,
îmbrăcaţi zi de zi într-o salopetă,
inscripţionând răpitorii de ieri pentru clipa de-acum.
Aşa ai apărut azi în camera mea,
ca un meteorit răvăşit,
ce-ncerca să-şi ţină cuvintele aprinse,
înainte ca eu să încerc să le sting.
Dar ai explodat!
Mi-am plecat capul. Oftam. Îmi roteam degetele.
Aşteptam. Oftam, din nou. Nu te opreai.
Tăceam. Tăcerea mea mă făcea să tac când tu voiai doar un cuvânt.
Glasul tău mă lovea, dar tot nu vorbeam. Tăceam.
Dintr-un colţ al uitării, a ieşit praf şi s-a aşezat peste înţelegerea noastră.
Cât praf !
Nu l-am suflat.
Am vrut să-l şterg, dar lacrimile-mi curgeau şi l-au amestecat.
S-au murdărit pereţii,
i-am atins şi le-am lăsat o urmă de linişte.
Te-ai liniştit şi tu. Acum ştiu. Nu suportai tăcerea mea !

Published in: on May 19, 2014 at 7:00 pm  Comments (15)  

15 CommentsLeave a comment

  1. Buna dimineata, Eda !

    Gânduri insirate-n versuri
    Versuri unul dupa altul
    Ce te scapa si de stresuri
    Ridicandu-te-n inaltul
    Cerului senin cu soare
    Azi in zi de sarbatoare ! 🙂

    La multi ani
    celor dragi tie si care poarta numele Sfintilor Mari Imparati,
    CONSTANTIN si ELENA !🙂
    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Va multumesc din suflet, pentru tot ! De la frumoasele versuri, la caldele urari !

      Toate cele bune !
      O zi frumoasa !🙂

    • Suna bine, melodia !
      Mult succes !🙂

  2. Coucou Eda,
    Un petit bonjour de France où le temps est détraqué (venteux et orageux) !
    Seules, les pendules restent imperturbables !
    En voici la preuve :

    http://lewisfoxy2.wordpress.com/une-belle-horlogerie/

    Bisous.

    • Merci beaucoup pour votre “petit bonjour”.🙂

      Bonne soirée !

  3. Merci Eda.
    Bon jeudi et “petit moment de détente” ici :

    http://lewisfoxy2.wordpress.com/relaxation/

  4. Buna, Denisa! Multumesc pentru poem. Din pacate, pe moment nu lucrez la nici o revista literara! Ginduri bune,c.a.

    Date: Mon, 19 May 2014 14:00:08 +0000 To: cosar@hotmail.com

    • 🙂

      Eu va multumesc !
      Ganduri bune si dumneavoastra !

  5. Hi Denisa ,emotional poem ,beautiful song chice.Warm regards.jalal

    • Thank you for all !🙂

  6. “aşa cum apar meteoriţii,
    la fiecare colţ de stradă”
    WOW😀

    • Am zambit la “wow”.🙂

      O seara dulce !

      • Multumesc! La fel iti doresc, Eda! Tin sa-ti spun ca eu zambesc mereu cand iti citesc poeziile, nu incetezi sa ma uimesti. Esti o adevarata inspiratie ^^!

        • Iti multumesc din suflet! Am zambit dublu, acum, pentru ceea ce mi-ai spus, sa stiu ca zambeste cineva citind aceste mici si simple cuvinte, inseamna enorm pentru mine.🙂

          Te pup!❤


Leave a Reply

