Învălmăşire


Învălmăşire

O furtună de strigăte
Te-a năpădit.
M-am rătăcit pe undeva,
Nu te mai zăresc, oare unde ai rămas?
M-am oprit şi am adormit pe un cuvânt,
Era numele tău…
Vino, vino să mă trezeşti.
Şi-apoi…
Ascunde-mă şi pleacă !

Published in: on May 24, 2014 at 9:30 pm  Comments (15)  

15 CommentsLeave a comment

  1. am ramas in lumea ta poetica… din care nu-mi doresc sa te trezesc… asa ca… ramai si tu…

    • Nu pot ramane, va trebui sa plec, acum sau mai tarziu.🙂

      O zi frumoasa !

      • sa pleci ramanad…
        sa ramai plecand…

        • 🙂

  2. Extraordinară!

    • Multumiri dragalase !🙄

      O zi dulce !

  3. Te-ai gandit vreodata sa faci si poezie crestina? E un domeniu vast, un domeniu al dragostei, al tandretei, cum vad ca iti place tie. Dar desigur poezie crestin-ortodoxa… Banuiesc ca esti ortodoxa, nu?

    • Da, sunt ortodoxa…Mi s-a mai zis sa incerc sa scriu poezie religioasa, cred mi-ar placea si am incercat ceva cand eram mai mica, insa nu cred ca am acest har. Va multumesc pentru propunere !

      O seara linistita !🙂

      • Aha. Ar fi fost frumos sa incerci din nou…

        • Poate, nu zic nu, dar mai astept.🙂

        • Pai sa ma anunti cand ai vreuna, ca sa preiau si eu pe blogul meu🙂, caci ai vazut ca am articole despre ortodoxie si romanism.

        • Ok, am inteles ! Cu siguranta veti fi prima persoana careia ii voi arata cele scrise in acest stil.🙂

          Multumesc !

        • Multumesc si eu!

  4. M-am oprit şi am adormit pe un cuvânt,
    Era numele tău…

    I stopped and slept in a word,
    It was your name …

    love it!

    • Thank you !🙂


Leave a Reply

