Dor prelins din felinare


Dor prelins din felinare

Se-ascunde zgomotul din parc
pentru o noapte luminată.
Din felinarele aprinse,
liniştea curge aşteptată…

Te-aştept şi eu,
ca-n orice seară
cu duioşie şi cu dor.
Îndreaptă-ţi paşii către mine
şi lasă-mă să te ador.

Aici pe bancă lângă mine,
Te-aştept să vii,
Te-aştept şi-ţi spun
S-apari zâmbindu-mi,
căci la tine
găsesc speranţă să adun.

Din pas în pas,
tot mi se pare
că te aud păşind timid.
Rupeai un fir de iasomie
şi timpu-n loc, tu, l-ai oprit.

M-am ridicat şi deodată,
Trupul mi-l simt mult mai uşor.
Privirea mi se pierde-n gol…
Te-aştept să vii.
Te-aştept. Mi-i dor !

Un mic răvaş: Ştiu! Este pentru prima dată când am ales să vă adresez două-trei cuvinte în mod direct. Până acum, am răspuns comentariilor pe care le-am primit şi nu ştiu cât de bine m-am făcut înţeleasă, am încercat. Astăzi, am aşternut aici, postarea cu numărul 200, pentru mine înseamnă enorm şi asta datorită, dragilor mei cititori, care pentru cel puţin o singură dată au mângâiat cu privirea rândurile mele. Chiar dacă uneori am vrut să renunţ la scris, am cules speranţă din încurajări şi am continuat să-mi las sufletul să vă vorbească parcimonios, aşa cum ştie el şi voi continua, nu mă voi opri. Aţi fost aici mereu, mi-aţi adus aprecieri, cuvinte deosebite, bucurie, zâmbete şi gânduri minunate, iar eu, nu pot decât să vă mulţumesc tuturor şi vă ofer un bucheţel dulce de îmbrăţişări culese din toate anotimpurile. Vă sunt recunoscătoare. Toate cele bune, cu mult drag !🙂

Published in: on May 29, 2014 at 3:15 pm  Comments (40)  

40 CommentsLeave a comment

  1. Hristos s-a înălțat!🙂

    • Adevarat S-a inaltat !🙂

  2. Foarte frumoase versuri, nu renunta ar fi pacat…!

    • Va multumesc din suflet !🙂
      Nu voi renunta!

      O seara dulce!

  3. Nu te mai gândi să renunţi, da?😉

    • Nu, nu…incerc sa stau cat mai departe de acest gand!🙂

      O seara frumoasa si dulce!
      Pupici.🙄

  4. 200, frumos!

    • Multumesc mult !🙂

  5. Felicitări, Denisa, multe versuri inspirate şi de-aci-nainte!

    • Va multumesc enorm!
      Asa sa fie !

      O seara dulce ! Va imbratisez, cu mult drag.❤

  6. Felicitari si mult succes in continuare, Denisa! :*

    • Va multumesc din suflet !
      Va imbratisez tare-tare.❤

      O seara frumoasa! Pupici.🙂

  7. Vei fi criticata ,neinteleasa , dar nu trebuie sa te intristezi nu toti inteleg versuri sau cuvinte si tu scrii frumos si iti pastrezi unicitatea . O zi minunata si multa inspiratie :)).

    • Da, sunt constienta de asta, nu ma intristez si nici nu ma tem.🙂

      Va multumesc mult!
      O seara frumoasa !

  8. Curaj, nimic nu e mai important decăt împlinirea viselor, perseverenţa e calea spre succes, ceea ce-ţi doresc cu sinceritate!

    • Asa sa fie, cum ziceti dumneavoastra! Nu-mi ramane decat sa astept sa se implineasca, daca se vor implini.🙂

      Va multumesc din suflet!❤
      Pupici. O seara frumoasa !

  9. Buna dimineata, Eda !
    Acum la postarea cu numarul 200,
    eu, oare ce sa-ti spun? 😦
    Sa-ti spun sa mergi tot inainte
    ca ti-ai ales un drum prea bun ?🙂
    Tu stii mai bine ce-o sa faci
    asa ca, NU te lua dupa fani !!🙂 🙂
    Da-mi voie insa, din inima sa-ti
    spun doar , LA MULTI ANI !!! 🙂 🙂 🙂

    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Am inteles, asa voi face.🙂
      Va multumesc mult !

      O zi frumoasa, alaturi de cei dragi !

  10. Minunate randuri….

    • Va multumesc !🙂

  11. Sa ai o zi frumoasa🙂

    • Iti multumesc mult. La fel si tu !🙄

  12. Scrii foarte frumos. Dont give up!!😀

    • Iti multumesc tare mult, Alina!🙂
      Acum nu, nu cred, vom vedea.🙄

      O zi frumoasa, cu zambete !

      • Îți mulțumesc!🙂

        La mulți ani, Eda!😀

        • Multumesc mult. Multi ani fericiti si tie !❤

  13. La cât mai multe poezii frumoase❤

    • Iti multumesc din suflet, Diana !❤

      O zi cu multe zambete !
      Pupici.🙄

  14. translate, please.

  15. De-i ochiul tau senin de al farmecului viaţa
    Si sufletul ti-i obosit in fapt de dimineata
    Iar lacrima-ti surade gingas ,pierzandu-se-n neant
    Necazul si durerea prinzandu-te-n flagrant
    Atunci ,ca dulce razbunare ,sa iti ramana scrisul ce-ti curge
    Navalnic,neastamparat ,din sufletul tau dulce.

    Orice ar fi ,suflete drag ,nu renunta a merge lin
    Pe drumul ce ai pasit ,purtat de viaţa ce iti scrie
    Prin mâna-ti solemna ,versuri tainice pe foaia de velin
    Demna cu orice pret ,privirea din sufletu-ti sa fie.

    • Ce versuri minunate, ce cuvinte deosebite si cata sensibilitate, mi-ati transmis!

      Va multumesc enorm!
      O seara frumoasa !🙂

  16. Often like strangers in the night, a momentary meeting of the eyes… that’s the way a poem often seems to me… a thought or feeling that manages to transcend all the cultural apparel, habits and customs… and link us together for a moment.

    • Thank you !🙂

  17. Pusicuri de la mine pentru Raza mea de Soare🙂❤

    • Si eu te pup muult !❤

  18. Felicitari minunat ! ❤

    • Va multumesc tare mult si va pup dulce!
      O seara minunata!❤🙄


Leave a Reply

