Te îndrăgesc


Te îndrăgesc

Nu mă iubi să te alint
Nu mă iubi s-aduni trăirea
Descoperă, nu facem schimb…
Iubeşte-mă,
Nu-mi lua iubirea!

Nu mă iubi pentru o noapte
Nu mă iubi să mă iubeşti
Ascultă-mi inima cum bate
Iubeşte-mă,
Şi-ai să-nţelegi !

Nu mă iubi să suferim
Nu mă iubi fără de dor
Priveşte stelele cum vin,
Iubeşte-mă,
Eu te ador !

Nu mă iubi ca pe un soare
Nu mă iubi ca pe-un cuvânt
Salvează-mi sufletul când moare
Iubeşte-mă,
Te port în gând !

Nu mă iubi din simple şoapte
Nu mă iubi să îţi vorbesc
Citeşte-mi gândurile toate,
Iubeşte-mă,
Te îndrăgesc !

Published in: on June 13, 2014 at 8:13 pm  Comments (19)  

19 CommentsLeave a comment

  1. Reblogged this on Marry Ma .

    • Multumesc mult !🙄

      • Iti multumesc si eu.

  2. Minunat !! frumos scris si felicitari !!!!!!

    • Va multumesc tare mult !🙂

  3. Şi noi te îndrăgim cu mult drag, în fiecare zi, pentru totdeauna.
    Ai exprimat atât de multe trăiri, atât de intens, cu dorinţă.
    Felicitări, prietena mea dragă! ♥
    Te îmbrăţişez cu drag şi dor! ツ

    • Si eu te indragesc si iti multumesc pentru fiecare cuvant !❤

      Te pup.🙂

  4. Gorgeous nature inspires a beautiful poems.Cheers.Jalal

    • Thank you !🙂

  5. iubire desinteresata…
    ea este, doar pentru simplul fapt, ca nu poate sa nu existe…
    este minunat asa…

    • Da, intr-adevar!🙂

      Va multumesc mult!
      Zile frumoase si dulci, sa aveti !

  6. Pup Raza de Soare ce scrie cu lumina !!!!❤

    • Pupici multi si de la mine, lumina dulce!❤

  7. Minunate gânduri şi simţăminte! Numai dintr-o inimă frumoasă puteau să izvorască toate acestea!🙂

    • Va multumesc din suflet !🙂

      Toate cele bune!
      O seara dulce.🙄

  8. Cu o simţire atât de profundă. Se vede că iubeşti, căci altfel ţi-ar fi imposibil să scrii atâtea poezii, atâtea gândite, atâtea cuvinte grele.🙂
    De fapt, chiar m-am regăsit în versurile tale. Multumesc!

    • Aveti dreptate, simt asta si las cuvintele sa vorbeasca despre tot ce simt. Va multumesc enorm !🙂

      O seara dulce si toate cele bune !

      • Cu toată plăcerea. Îţi mărturisesc că sunt atent, deseori la poeziile noi. Intru rar, dar atunci când intru prin galeria de poezii de aici, stau şi citesc câte doua-trei:)

        Aş fi spus să te ţii de scris poezii de felul, dar e ca şi cum ţi-aş dori să suferi.🙂

        • Multumesc din suflet pentru vizita, cuvinte si aprecieri !
          Ma bucur enorm ca va place.
          🙂


Leave a Reply

