În ploaia gândurilor tale


În ploaia gândurilor tale

Ai aşezat cerul pe umerii mei
Ploaia mi se prelingea uşor pe spate,
Iar ale tale gânduri, şoapte
Le simţeam reci şi grele,
O mare de durere…

Mi-ai săgetat privirea,
Iar fulgerele îndrăzneţe
Lăsau urme-adânci,
Mă loveam de stropi ca de nişte stânci.
Am îngenuncheat şi am căzut în capcana norilor,
Învolburaţi şi-amestecaţi de paletele morilor.

M-au inundat gândurile şi tăcerea din tine,
M-ai lăsat fără glas, ai luat totul din mine…

Published in: on June 18, 2014 at 5:00 pm  Comments (13)  

13 CommentsLeave a comment

  1. Reblogged this on Attorney at Law Jan Vajda Namestovo, Slovakia.

    • Thank you !🙂

  2. ” In ploaia gandurilor tale ”
    Se strecoara pe furis
    Toate gandurile mele
    Ca Soarele-n alunis ! 🙂

    Weekend placut !
    Aliosa.

    • Va multumesc din suflet !🙂

      Seara dulce si linistita!

  3. Noapte buna prieteni! Somn usor si vise dulci, si zambeste cand te culci
    Ne auzim maine, o seara cat mai frumoasa si linistita!

    • Pupici.❤

  4. Minunate versuri multumesc !

    • Va multumesc din suflet !❤

      Pupici.🙂

  5. Reblogged this on fata noptii.

    • Multumesc tare mult!🙂

      O zi dulce!

      • Cu mare drag🙂

  6. Foarte frumos !!!!


Leave a Reply

