Un gol plin


Un gol plin

După ce mi-am închis sufletul,
l-am încuiat cu o cheie numită zâmbet
şi-am aruncat-o în marea moartă,
dar nu, nu acea mare pe care o ştim cu toţii,
e o altă mare, moartă de somn şi de dorinţă.
Pe marginea unui drum, m-am oprit şi
mi-am vândut vocea să pot cumpăra tăcerea timpului,
dar timpul nu tace, aşa că m-am supus neînţelegerilor lui.
De curând, am găsit flori, albastre flori,
mi-au promis că-mi vor cânta când eu voi da norii la o parte
şi le voi şterge lacrimile din cale,
să nu pară viori dezacordate.
Îmi schimb privirea,
văd cerul adânc în mersul stângaci,
Simt un gol plin de gânduri şi de tot ce iubesc.
Se târă după mine,
Abia mai păşesc,
Ameţesc.

Published in: on June 27, 2014 at 11:00 am  Comments (17)  

17 CommentsLeave a comment

  1. ” Un gol plin de gânduri si de tot ce iubesc ”
    imi tine-n viata SPERANTA ca ceea ce poftesc
    ma va face-ntr-o zi cu cer senin si pasari ce roiesc
    in inaltul cerului , din nou sa visez si sa nutresc
    ca va straluci din nou Soarele pe-al nost’pamant ROMANESC !!! 🙂 🙂 🙂
    Ma bucur ca:

    Week-end placut !🙂
    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Speranta sa va fie mereu aproape. Toate cele bune, va doresc!🙂

      O seara frumoasa !

  2. please Denisa,
    keep on smiling as much as you can
    it is good exercise for the face
    and will make you feel better too

    we all will have the honor to
    bask in your wonderful glow …. :o)

    Jimi

    • Thank you very much for all !🙂

  3. Reblogged this on Armonii de veghe.

    • Multumesc din suflet !🙂

      O seara frumoasa!

  4. tot deauna golul e plin, ori in orice gol unde intra poeziile tale devine plin, plin de speranta, incredere, fericire. Sunt uimit de fiecare data cand ajung in casuta ta de ideile frumoase din fiecare poezie, o adevarata emisceniana, foarte frumos. aprecierile mele si multe poezi in continuare. superb, superb! O zi binecuvantata va doresc.

    • Asa este! De multe ori, acest gol devine apasator, iar dupa ce trec toate, in urma raman cele bune enumerate de dumneavoastra.
      Ma bucur enorm sa va aud spunand asta, va primesc cu drag “in aceasta casuta”, usa va este mereu deschisa.

      Va multumesc tare mult si va doresc o seara dulce !🙂

  5. “Simt un gol plin de gânduri şi de tot ce iubesc.
    Se târă după mine,
    Abia mai păşesc,
    Ameţesc.” — accent de tristeţe, dar foarte frumos scris.

    Felicitări, Denisa!

    Te îmbrăţişez cu mult drag.
    Un week-end splendid îţi doresc, draga mea.🙂

    • Iti multumesc mult, Stefania! Ma bucura faptul ca mesajul a fost inteles.

      Zile frumoase si superbe si tie, cu mult drag!🙄
      Te pup si te imbratisez!❤

  6. Reblogged this on fata noptii and commented:
    “De curând, am găsit flori, albastre flori,
    mi-au promis că-mi vor cânta când eu voi da norii la o parte
    şi le voi şterge lacrimile din cale,
    să nu pară viori dezacordate.”
    @Denisa Aricescu

    • Multumesc din suflet !🙂

      O zi dulce !🙄

      • Zi faina si inspiratie vesnica! 🙂

  7. Intotdeauna ne inchidem sufletele cu un zambet (speranta) si ni-l deschidem cu un sarut… (care nu e neaparat un sarut).

    • Un zâmbet dureros mi-a închis sufletul de fiecare dată. Vă mulţumesc că treceţi pe la mine ! O primăvară frumoasă !

      • Va multumesc, domnita… la fel va doresc, o primavara frumoasa si un La multi ani de ziua femeii (sper sa mi se ierte intarzierea urarii).

        • Mulţumiri din suflet ! Bucuriile primăverii să vă pătrundă în suflet şi să înfloarească veşnic.🙂


Leave a Reply

