Când sufletul îmi e stăpân


Când sufletul îmi e stăpân

Caut cărarea din timp
şi dau de potecuţa strâmtorată de griji.
Mă regăsesc la marginea trăirilor,
după ce urc pe muntele descompus
dintre un gând şi o şoaptă…
Alunec pe speranţele naive ce-mi umplu sufletul
cu mii de motive îndoielnice
şi stau să cad încercând să păşesc spre cunoaşterea mea.
Mă aşez lângă izvorul lacrimilor
care pare mai bogat în trăirile fondate
prin trecerea nebănuitoare de pe-o zi pe alta.
În verva tăcerilor,
cuvintele nu mai au stare
şi mă îndeamnă să scutur în silabe
sufletul amorţit de suspine şi ofuri
la care nu cred că voi renunţa prea curând.
Sorb dorinţele care vin înspre mine
în stropii ce mi se preling pe obraji
şi-mi lovesc genele,
lăsându-mi ochii întredeschişi,
să pot privi cerul despicat în tainile lui.
Simt că nu mai pot urca,
mă prăbuşesc lângă stânca iubirii
şi culeg albastrul genţienelor,
în semn de rugăciune.

Mă cert, mă zbat şi mă pedepsesc
Când las uşa sensibilităţii să se-nchidă în mine.
Iubind, mă iert,
Şi iert totul, iubind.

Published in: on July 22, 2014 at 7:20 pm  Comments (20)  
Tags: , ,

20 CommentsLeave a comment

  1. mă caut alunec mă aşez sorb…tot citesc începuturile de vers.ai încercat?

    • Ce anume sa incerc?🙂

      • să citești începuturile de versuri și să vezi ce-ți iese.

        • Aaaa, da, am inteles acum, sincer nu mi-am dat seama de asta, asa am simtit sa incep versurile, dar toate aceste inceputuri pot forma “rezumatul” acestei scrieri.🙂

          Multumesc mult!

        • păi rezultă mai des. rezultatele dau datele.

        • M-as bucura sa se intample asta!

  2. Minunat…

    • Va multumesc frumos!🙂

  3. Puternica legatura , suflet .natura un fel de simbioza sfidata doar de ratiune dar ratiune anulata de iubire ,iertare . Un poem in viziunea mea unic cu esenta puternica .. felicitari !

    • Imi place sa fac aceasta legatura, de fapt, doar asa vad legatura sufletului cu tot ce tine de natura.🙂

      Va multumesc mult!

  4. 🙂

    • 🙂

  5. “Iubind, mă iert,
    Şi iert totul, iubind.”

    Frumos spus!

    • Va multumesc din suflet!
      Seara dulce!❤

  6. This is beautiful ….it whispers out those thoughts perfectly
    Thank you for sharing with us
    Take Care….You Matter…
    )0(
    maryrose

  7. Ultimele tale “creaţii în versuri” sunt de fapt minieseuri. Se pare că te îndrepţi cu paşi siguri spre epic. Lirismul nu şi-a mai făcut loc aici.🙂

    • Cam asa este, imi face placere sa scriu, oricum, oriunde, numai sa scriu. Nu voi abandona versurile, le am salvate in suflet, asa cum ele m-au salvat pe mine.🙂

      Va pup, cu mult drag!❤

      • Nu e nicio problemă dacă treci şi la proză. Se pare că îţi iese foarte bine şi genul acesta. Şi apoi, nu trebuie să fii doar poetă, scriitor înseamnă să îmbini genurile literare şi asta îţi maturizează creaţia. Nu acesta este visul oricărui îndrăgostit de scris şi de literatură?🙂

        • Ma bucur sa aud asta si ma simt onorata sa primesc parerea dumneavoastra, imi prieste!🙂
          Nu credeam ca ma voi impaca atat de bine cu amestecul cuvintelor, dar se pare ca el, amestescul, imi arata ca orice ganduri si trairi, pot fi descrise cu ajutorul literelor, in orice forma.🙄

          Aveti dreptate, este visul oricarui indragostit de scris si de literatura si sper sa raman vesnic indragostita de darul acesta.

          Va multumesc din suflet si va pup, cu drag !❤

        • 🙂❤


Leave a Reply

