Dacă tu nu, eu…


Dacă tu nu, eu…

Uite,
Vezi cum coboară soarele în paharul nopţii?
Aşa coboară singurătatea în sufletul meu…

Vino.
În paşii tăi, speranţele se-agaţă într-un lanţ,
Cum în mersul timpului se mai agaţă câte-o taină.

Ascultă.
Auzi cum ploaia bate în fereastră,
Aşa cum te strig eu uneori…
Nu zi de zi,
De teamă că nu îmi vei răspunde…

Scrie.
În spatele cuvintelor tale
Vor fi mereu două buze ce vor mima şi vor da viaţă
Amestescului amorţit între rânduri.

Stai…
Stai o clipă şi lasă-ţi mâinile pe lângă tine
Chiar dacă nu mă vei vedea,
Ţi le voi cuprinde şi-ţi voi ascunde
Zâmbete pentru mai târziu.
Păstrează-le. Păstrează-mă.

Citeşte,
Aici scriu înainte de a-ţi spune
Ce vreau să înţelegi…
Şi tu înţelegi,
Înţelegi chiar dacă nu îţi spun.
Dar completez prin scris,
Cuvintele pe care tu le vezi stând departe de tine.
Iubesc. Te iubesc.

Mă tem. Şi de-asta tu te-ntrebi de ce apar norii.
Norii sunt chemările mele.
Când se scutură, întind braţele către cer şi-ţi şoptesc:

Dacă tu nu, eu nici atât !

Published in: on August 7, 2014 at 8:15 pm  Comments (20)  
Tags: , , , , ,

20 CommentsLeave a comment

  1. Reblogged this on Ace Social News and commented:
    Beautiful Words Shared On Ace Social News #ASN2014

    • Thank you!🙂

      • Thank you for your likes will share more of your lovely poems🙂

        • Thank you too.🙄

  2. Buna dimineata, Eda !
    Cuvintele :
    ” Uite, Vino, Asculta, Scrie, Stai, Citeste ”
    mi-au sensibilizat MUZA si ………….

    ” UITE “, acesta-i blogul meu
    http://aliosapopovici.wordpress.com/
    : VINO ” si vezi ce-am scris si comentat
    ASCULTA”” videoclipurile de pe YouTube postate
    “SCRIE” ce vrei, dar te rog frumos, scrie,
    “STAI” cat doresti in casa-mi virtuala
    “CITESTE” ce vrei si ce-ti place !!! 🙂 🙂 🙂
    Weekend placut in compania cui doresti
    si-a muzicii bune ! 🙂

    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Am zambit. Si ma bucur ca ati gasit pentru fiecare cuvant o continuare asa cum numai dumneavoastra stiti sa o faceti.

      Va multumesc!🙂
      O zi frumoasa!

  3. Dragostea a avut dintotdeauna cele mai frumoase cuvinte și cele mai diverse motive de a se manifesta. …

    • 🙂
      Asa este, iar motivele pot fi unele serioase si de acceptat, insa nu intotdeauna e usor…

      Seara frumoasa!

  4. Versuri din care se desprinde multă sensibilitate, aranjate în jurul unui îndemn exprimat printr-un cuvânt de la începutul fiecărei strofe. O zi bună!

    • Asa este, totu-i un indemn.:)
      Va multumesc din suflet si va imbratisez, cu drag!❤

      O zi dulce!

  5. Thanks for all your likes and added you to our RSS Feed News Platform so as you post it will be shared on Social Media. Regards Ian (Editor)

    • Thank you too!🙂

  6. Reblogged this on fata noptii.

    • Multumesc frumos!🙄

      O zi dulce!❤

      • Cu mare bucurie1
        Zi faina!🙂

  7. Once I copied and paste to translate enjoyed very much, do you have an English version, or auto translate on your blog, I did not see one. Great post. ajm

    • I’m sorry, I don’t have ! Thank you !

  8. Superba❤

    • Îți aduc mulțumiri !

      Toate cele bune !🙂


Leave a Reply

