August rătăcit prin gânduri


August rătăcit prin gânduri

Primul cuvânt te-ndeamnă să scrii,
Prima speranţă, s-aştepţi, să–ţi revii.
În vara ce trece mai iute că vântul,
Te poartă adesea, mai rece, cuvântul.

Zâmbeşti,
Rupi tăcerea şi-ncepi să mai speri,
Nu poţi să te-opreşti, să te-ntorci după ieri.
Dar cât ţi-a rămas,
Din timp ca răgaz,
Privirea-o-arunci pe-o hartă-n atlas.
Şi nu e atlasul cu oceane şi ţări,
Nici dealuri, nici munţi,
Nici râuri, nici mări.
Anotimpul se-ntinde pe-un suflet, rotund,
Mai rotund ca Pământul,
C-un vers, cu un rând.

Pe cer când apar, seninele stele,
Îţi laşi o privire, să te ducă spre ele.
Şi chiar de n-ajungi când Luna coboară,
O boare de august, te-aşteaptă spre seară
Să-ţi mai doreşti încă-o vară,
Cu parfum de chitară.

Published in: on August 18, 2014 at 8:32 pm  Comments (32)  
Tags: , , , , , , , , , ,

32 CommentsLeave a comment

  1. Seara frumoasa! mai vreau o vara…. 🙂 ❤

    • Multumiri, draga Ane!❤
      Si eu mi-as mai dori o vara…🙄

      Seara frumoasa si tie, cu mult drag !

  2. Ah! Ce frumos🙂 …draga Eda!

    • Ma bucur sa aud asta si-ti multumesc frumos, draga mea! Te pup.❤

      O seara dulce!

  3. O poezie frumoasă de vară.. o vară.🙂
    💝☀

    • Iti multumesc mult, draga mea, Lala!❤

      Sa-ti fie zilele senine si calde ca vara !🙂
      Te pup.🙄

      • Mulţumesc şi eu, asemenea şi ţie! 🎀🍀❤
        Te pup şi eu cu drag şi dor!🙂

        • Multumiri dragalase !🙂🐱

  4. Eda,

    Nu pentru multumiri, iti scriu,
    Când versul diafan,
    La gât eşarfă-l înfăşor
    Să te simt la fel de viu
    Ca acum , în timp ce-ţi scriu

    Onu

    • Atunci primiti drept multumire,
      O zi frumoasa si o stea.
      Un gand senin sa va-nsoteasca,
      Si sa v-aduca linistea.

      Ma bucur c-ati trecut p-aici
      Si c-ati primit cu bucurie,
      Cuvinte simple si legate,
      Nascute-n ora cea tarzie.
      🙄

      • Eda, am spus,
        Nu laude doresc sa iti aduc
        Ci sufletului tau, cald si frumos,
        In felul meu, sa-i multumesc!
        Sunt convins, ca in viata,
        Nu poate sa fie. dar mai frumos,
        Decat o tandra poezie
        Din suflet plin de frenezie

        Onu

        • Am zambit cand am citit.🙂

          Seara frumoasa!

        • Daca un zambet am smuls,
          Semn e ca nu a fost de ras! 🙂
          Onu

        • Clar nu!🙂

          O zi dulce!

        • Esti surasul unei raze!
          Strop de bucurie plin
          În sălaşul rimei tale
          Trăiesc seninul, din plin!

          Onu

  5. e ca un cântec, îmi place cum sună🙂

    • Ma bucur sa aud asta, multumiri !🙂

      Zile dulci si frumoase, va doresc!

  6. Neataa! Imi place; m-a facut sa zambesc😀 Chiar daca nu ma dau in vant dupa vara🙂 Zi frumoasa si spor la privit stele la noapte😀

    • Buna dimineata!🙂

      Sunt bucuroasa ca ati zambit, am zambit si eu, acum.🙄

      Nici eu nu indragesc prea mult acest anotimp, dar de data asta, vara a reusit sa aiba ceva al ei.

      Multumesc din suflet !
      Zile dulci, de asemenea !🙂

  7. ” August ratacind prin gânduri”
    Il descriu cum pot prin rânduri
    Chiar de am pe fata riduri
    Si stau uneori pe diguri
    Unde tantarii fac raiduri
    Printre salciile din grinduri …..
    O saptamana de august cat mai frumoasa ! 🙂
    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Am zambit!
      Zile frumoase, va doresc, cu mult drag!🙄

      Multumesc mult!

      • Si eu iti doresc din inima ca toate
        VISELE sa ti se implineasca ! 🙂

        Weekend placut ! 🙂
        Cu stima,
        Aliosa.

  8. Rog sa ma contactezi pe mail. Emil Calinescu sunt. Am o propunere pt tine🙂

    • Ok.🙂

  9. Ce frumos ai scris! Citind frumoasele tale versuri, parcă se şi aude în apropiere o chitară, sub clar de lună…
    Numai bine îţi doresc!🙂

    • Ma bucur enorm sa aud asta si va multumesc din suflet !

      Sa aveti zile frumoase si toamna sa poposeasca doar cu clipe dulci alaturi de dumneavoastra!🙂

  10. Wish I knew the language, it looks like beautiful poetry.

    • Thanks!🙂

  11. Am citit mai multe poezii de pe blogul tau. Daca te-ai departa de zona asta facila a poeziei, ai avea numai de castigat. Imagini stii sa creezi, la fel si stari. Frumos fundalul.

    • Multumesc mult pentru pareri !
      O sa incerc sa tin cont la fiecare scriere, atat cat imi permite sufletul, ca doar el decide, eu doar creionez.🙂

  12. Bună ziua Eda,
    Mulțumesc.
    Sper ca esti bine.
    Vă doresc un week-end bun.

    (¯`v´¯)
    `•.¸.•´
    ¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•´ .•´¸¸.•´¯`•–> Pupici.

    • Multumiri !🙂
      Toate cele bune !


Leave a Reply

