Şoapte aurii


Şoapte aurii

Am ieşit puţin să văd Soarele,
să-l ating din priviri şi să-i spun
că ne vom revedea în curând.
Dar el, timid din fire,
mi-a luat palmele reci,
mi le-a aşezat pe genunchii lui călduroşi
şi mi-a spus:
Toamna-i enigma ce-mi strecoară visare,
Culorile ei sunt dorinţele vii,
Frunzele căzute-n calea ta
Vor fi trimise de mine…
Numeşte-le în gând şoapte aurii,
Aşează-le în pagini ruginii
Şi lasă-le să-ţi fie aproape zi de zi.

Regăseşte-te, regăseşte-mă,
Scrie-mi şi eu îţi voi răspunde
!”

O altă ramă ascunde, fotografia timpului.
M-am emoţionat şi-am zâmbit la sosirea-anotimpului.

Published in: on September 1, 2014 at 7:30 pm  Comments (28)  
Tags: , , , , ,

28 CommentsLeave a comment

  1. Foarte frumoasa poezie . Desi am numai 12 ani imi dau seama ca pui foarte mult suflet in tot ceea ce scri si fiecare cuvant este o bucatica rupta din sufletul tau . Ai palzmuit cu grija niste cuvinte ,, magice ,, pe cerul imaginaiei si asa a prins contur o poezie foarte frumoasa . Bafta in continuare , ai talent … 🙂

    • Ce varsta frumoasa, draga Alexandra! Sa-ti pastrezi sufletul de copil, inocenta si tot ce-i al iubirii.🙂

      Iti multumesc tare mult, pentru cuvinte !
      Pupici.🙄

  2. In sfarsit, toamna!!!

    • Da, a sosit… cat am asteptat-o !🙂

      Seara dulce, iti doresc…si o toamna la fel dulce !

      • Multumesc asemenea!
        Sper sa ma reintorc la Nichita si la Bacovia acum… ca vara nu prea mi-a adus inspiratie…

        • Iti multumesc si eu !

          Cam la fel si in cazul meu, astept frunzele cazute, ploile tacute si reci, astept zilele de octombrie, asa cum sunt ele!

          Iti doresc inspiratie maxima, daca iubesti toamna, cu singuranta, nu-ti va lasa foile goale pe langa tine.🙂

        • Iubesc toamna din perspectiva culorilor, racorii si inspiratiei. Cam atat!🙂

          Multumesc asemenea! Mult succes si multa inspiratie!

  3. Tu as reçu une bonne inspiration pour ce souffle des mots permettant de partager avec nous le mouvement de tes émotions et de tes sensations. Félicitations!

    • J’aime l’automne ! Je pense que c’est temps de l’amour et tous les couleures sont mon arrière-pensées.🙂

      Merci beaucoup !🙄

      • Je ne savais pas que tu aimais faire l’amour à l’automne dans la beauté de ces couleurs flamboyantes, enivrantes, envoûtantes et succulentes.

        • Ohh, je crois que tu ne m’a compris pas.🙂 L’automne c’est mon saison preferee. J’aime l’automne et je sais que toutes les couleurs sont toutes mes mots.

      • Excuse-moi de cette incompréhension! En effet, l’automne est le temps où la muse de la poésie en harmonie avec les poètes voyagent et se déplacent dans le temps, à travers la nature changeante, pour une bonne évocation, rassemblant les matériaux du feuillage aux belles couleurs, pour allumer le feu poétique.

  4. Minunate versuri şi emoţionante.

    Să-ţi fie toamna îmbelşugată, înmiresmată şi numai cu bucurii, dragă Eda!❤🙂

    • Ma bucur sa aud asta.🙂
      Iti multumesc din suflet, draga Stefania, pentru tot !❤🙄

  5. Foarte frumos!

    • Va multumesc mult !🙂

      O toamna dulce, va doresc!❤

      • Multumesc frumos, si tu sa ai parte de o toamna pe placul tau!

        • Va multumesc frumos, asa sa fie!❤

  6. (◡ ‿ ◡)…Se-apropie noaptea, suflete…☾
    …pentru o clipa, sa intram in lumea povestilor…a copilariei…♡◕ ‿ ◕♡


    Weekend placut!

    • O seara frumoasa si dulce !❤

  7. Frumoasa poezie!

    • Va multumesc din suflet !🙂
      O toamna dulce !

      • Multumesc, la fel!🙂

  8. hi Denisa ! hugs from france !

    • Thank you !
      Bisous.🙂

  9. (✿◠‿◠)..Sa ai o seara plina de tandrete si iubire
    …sa poti simti frumusetea vietii, cu toata fiinta– Have an evening full of tenderness and love
    … you can feel the beauty of life, the whole being…♡◕ ‿ ◕♡

    • Va multumesc din suflet !
      Si dumneavoastra.❤


Leave a Reply

