Mă gândesc cum ar fi


Mă gândesc cum ar fi

Fără gândul din gând
Fără teama de mâine,
Fără cer, fără vânt.

Fără strigătul mării,
Fără noi cei de-acum,
Fără şoaptele zării.

Fără zeul tăcut,
Fără simpla secundă,
Fără timpul pierdut.

Fără tine,
N-am zâmbet.
Fără tine
Mi-i dor!

Zilele se strecor, uşor, dar în zbor…
Îmi iau tot ce vor,
Şi-atunci simt că mor.

Published in: on September 13, 2014 at 8:13 pm  Comments (10)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://rosedeny.wordpress.com/2014/09/13/ma-gandesc-cum-ar-fi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 CommentsLeave a comment

  1. 🙂

    • Pupiciiiii !❤🙂

  2. FĂRĂ, n-ar mai fi nimic! Frumoase versuri! O zi bună!

    • Intr-adevar, asa este !
      Multumesc frumos !

      O seara dulce!🙂

  3. Mi-a plăcut mult! Felicitări, Denisa!🙂

    • Ma bucur tare mult !🙂
      Multumesc frumos !

      O seara dulce !

  4. Minunat “potriveşti” cuvintele! Mi-a plăcut mult poezia.
    Numai bine, Denisa!🙂

    • Ma bucur enorm sa aud asta…🙂

      Va multumesc si va doresc toate cele bune!
      Seara frumoasa !

  5. Fara de toate… e tare rau, insa bine ca desi noi tacem, gandurile nu tac, mai pipereaza totul cu cate o speranta, chiar daca mica de tot… si asa ne mai trezim la viata.

    • De fiecare dată reuşiţi să mă treziţi prin cuvintele minunate pe care le aşterneţi aici. Mulţumiri ! Vă îmbrăţişez, cu drag.❤


Leave a Reply

