Când noaptea adormea într-un sărut


Când noaptea adormea într-un sărut

Desculţă,
Timidă,
Respirând prin inima ta,
Noaptea ajunge la mine.
Îmi dezleagă visele mai devreme de timpul trecut
Şi-mi lasă vârfurile degetelor, amorţite de dor.
Nasturii desenaţi în zilele de vară se desprind unul câte unul
Şi lovesc podeaua cu strigătul lor.
Gulerul nopţii stă să cadă,
Îl prind în palme şi-l cos în jurul Lunii
Cu mângâieri aduse de pe creştetul zorilor…
Mă-ndoiesc că pot face faţă nopţii,
Lumina ochilor tăi mă lasă fără cuvinte,
Iar eu las noaptea să adoarmă într-un sărut.
Mă aşezam şi visam.
Acum…
Mă aşez. Te visez.

Published in: on September 18, 2014 at 7:00 pm  Comments (32)  
Tags: , , , , , ,

32 CommentsLeave a comment

  1. Frumos !

    • Va multumesc mult !🙂
      O seara dulce !

  2. Ce frumos .. 🙂

    • Multumiri dulci !🙂
      Seara frumoasa, va doresc !

  3. Ai un mare like de la mine, Denisa – ca de obicei❤

    • Iar tu o mare multumire, draga mea, Diana !❤
      Te pup!

      Seara frumoasa !🙂

      • Mersi la fel❤

        • Iti multumesc si eu !🙄

        • (*)

  4. Affection,and yearinig ,touches the senses.l enjoy your poem ,translated with google .Best wishes.Jalal

    • 🙂

      Thank you, Jalal !

  5. Nu se pot da 10 likeuri? Ufff…😉

    • Ba da, cel lasat si vazut si celelalte lasate si simtite.🙂

      Multumiri dragalase !
      Te pup!❤

  6. Ce versuri frumoase, pline de sensibilitate!

    • Va multumesc din suflet !🙂

      O seara frumoasa si linistita, va doresc!

  7. Plecat fiind de-acasa fara laptop,
    eu n-am avut cum a te vizita
    iar ca sa ma mentin totusi in top
    eu doresc din nou a tot posta
    cuvinte dar si ganduri bune
    ce vreau s-ajunga iar la tine ! 🙂

    Te-m vazut la nunta LOREDANEI
    si , din inima-mi batrana jubilez
    caci ai ramas prietena ei buna
    de parca-i fi un tanar amorez ! 🙂
    Weekend placut, Eda ! 🙂
    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Bine ati revenit !🙂

      Va multumesc mult, pentru tot!
      O toamna frumoasa, colorata si cu multe bucurii, va doresc !

  8. Beautiful poem. Good to be here again 😊

    • Thank you !🙂

  9. Superbe versurile tale, dragă Eda. Ca întotdeauna, ai scris sensibil şi emoţionant. Felicitări!
    Te pup şi te îmbrăţişez cu mult drag ❤ 🙂

    • Iti multumesc din suflet !🙂❤

      O seara frumoasa, Stefania !

  10. Thanks for visiting my blog.
    All the best🙂

    • Thank you too.🙂

  11. The magic of /autumn undresses the trees ,the Spring the designer will come to give them new looks.Regards.

    • Thank you, Jalal!
      Have a nice day !🙂

  12. Iara gasesc imagini cu potential, sufocate de banalitati. Ce reusita este imaginea nasturilor care cad. Cat de rasuflata este imaginea visatului si a dorului.

    • 🙂

      Multumesc mult pentru tot !

  13. Poezia de calitate recente postare reflecta persoana de Eda eleganta!

    • Multumesc mult !🙂

  14. If you would ever like to, I t would be great to do a 20 question Q & A with you to introduce you to Iowans. I’m sure it would be fascinating to discover someone with such a different background than a Midwesterner in America. There is an email link on the contact page. Jim


Leave a Reply

