Picturi în timp


Picturi în timp

Culoarea pereţilor vorbeşte prin vise,
Imagini la colţ,
Surprinse, atinse…
Atârnă,
Răsuflă,
Îți lasă o urmă,
Încăperea e surdă şi nu are geam,
Totul se-oglindeşte într-un cerc
Pe tavan,
Unde cerul stă martor, an după an…

Pe pânza topită am aşternut un izvor
Din emoţii, cuvinte, despre cum te ador

Published in: on September 24, 2014 at 7:00 pm  Comments (20)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://rosedeny.wordpress.com/2014/09/24/picturi-in-timp/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 CommentsLeave a comment

  1. Freundliche Grüße, Wolfgang

    • Alles Gute.🙂

  2. Minunat, dragă Eda, minunat!
    Te îmbrăţişez cu mult drag.
    Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc.❤ 🙂

    • Si eu te imbratisez tare tare !❤
      Iti multumesc pentru tot!

      Seara dulce si linisita!🙄

  3. Foarte frumos ! ❤

    • Va multumesc enorm, doamna Victoria!
      Pupici.❤🙂

  4. Apreciez uşurinţa cu care ai creat o stare de implicare în ritm crescendo prin lungimea versului care a accentuat emoţia, versul scurt de un cuvânt: Atârnă/ Răsuflă / Îşi lasă o urmă” fiind partea însufleţită ce vizează trăirea intensă, izvorul celorlalte imagini, ce se încheie neaşteptat ( dar cu atât mai frumos), cu declaraţia finală : “te ador” … şi eu ador această poezie!

    • M-am emotionat cand am citit cuvintele dumnevoastra si nu, ele nu sunt decat bucurii sincere create din litere si asezate intr-o forma pe care am primit-o ca pe o binecuvantare.
      Am zambit.🙂

      Va multumesc din suflet!
      Va imbratisez, cu mult drag si va doresc toate cele bune!❤

      • Răspund îmbrăţişării tale.
        Te rog corectează acel “un stare” cu “o stare”! Nu ştiu cum de am putut face o aşa greşeală! Mulţumesc.

        • Sigur ca da, s-a rezolvat.
          Si eu va multumesc. Enorm. 🙂

  5. Acesta poezie va fi postata maine pe pagina Allexyanna, pentru “joia altor puncte de vedere”. Vise frumoase, Denisa!🙂

    • Multumiri !
      Mari multumiri si dragalase, Allexyanna !❤

      Vise frumoase si tie. Te pup, cu drag !🙂

  6. Buna dimineata, Eda !
    Comentariul tau facut pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2014/09/22/
    mi-a facut o mare bucurie prin destainuirea facuta !🙂
    Acolo, ti-am lasat un mesaj punctual si te rog foarte frumos sa-l citesti si sa-mi dai raspunsul cat mai repede !🙂
    Multumesc anticipat ! 🙂
    Si fiinda-ti place IMNUL STELEI
    ” Forza STEAUA, forza STEAUA , hey,hey,hey ”
    ti-l postez cu drag la acest post,

    iar versurile tale minunate,
    vor sclipi si mai tare decat o STEA stralucitoare !🙂
    O zi de toamna cat mai frumoasa ! 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    • Nu stiu cat timp imi acordati pentru a ma gandi. Astazi nu am avut o zi prea buna. Sunt tulburata si nu gandesc suficient de bine. Va multumesc din suflet pentru amabilitate, gest si cuvinte !

      O zi frumoasa, cu drag!🙂

      • Imi pare rau ca azi nu ai avut ” o zi prea buna ” ! 😦
        Dupa ce vei asculta

        minunata melodie,
        fata ti se va lumina
        si umple de veselie ! 🙂
        Aliosa.

        • E in regula. Va multumesc mult pentru gandurile bune !

          Seara frumoasa, alaturi de cei dragi!🙂

  7. Frumos! Să ai o zi faină!

    • Multumesc din suflet!🙂
      O zi minunata, cu mult drag !

  8. Ce minunata ar fi poezia daca ai sterge ultimul vers. Asa, ramane o delcaratie de dragoste.

    • 🙂

      Ceea ce scriu eu nu sunt decat incercari, mai exact niste parcimonii dulci. Pana la a scrie o poezie reala, autentica, stiu ca mai am de facut multe astfel de incercari.


Leave a Reply

