Când timpul se trezea prin ochii dimineţii


Când timpul se trezea prin ochii dimineţii

Oasele dimineţii trosneau
pe spatele curajului de a înfrunta
o nouă zi.
Urmele nopţii se topeau
în căldura şoaptelor lui
care aduceau un zâmbet
atunci când rostea cu duioşie
Bună dimineaţa !
Privirile aruncate în tăcere
Despicau gândurile pe care
Tu sau eu
Le roteam pe degete.
Respiram.
Nu puteam să-mi imaginez
Cum pe coapsele frăgezite ale străzii,
Oamenii îşi abandonează sufletul,
Trecut ca o pală de vânt pe marginea zilei.
Nu înţelegeam.
M-ai prins uşor de mână
şi închideai tainele scrisului în mine.
Aşteptam să ajung,
dar în paşii grăbiţi
mă întâmpinau stolurile
care deseneau
un rămas bun pe cerul deschis ca un felinar…
frunzele se desprindeau şi parcă aplaudau
mişcările maiestoase din aripile sidefate.
Era un spectacol al lor, al timpului, al toamnei,
dar şi al tău,
pentru că
dimineaţa şi noaptea se întâlneau adesea
prin culoarea ochilor tăi.
Dacă la primul cuvânt răsărea soarele,
acum, în ultimele rânduri,
separ în virgule mici,
Întunericul aşezat ca acoperământ.
E noapte, e noaptea dimineţii.
M-am lăsat cuprinsă în braţele timpului
Şi tu, m-ai alintat.
Sărută-mă…

Published in: on October 16, 2014 at 12:13 pm  Comments (16)  
Tags: , , , , ,

16 CommentsLeave a comment


  1. Azi, in cana de cafea
    N-am pus apă de cismea,
    Nici cafea dintr-un ibric
    Ci, din sufletul meu mic
    Am pus tot ce-i mai frumos,
    … Mai curat și calduros
    Sa v-aduca zi senina
    Si de bucurie plina
    Dupa ce ma veti citi
    Si din cafea veti sorbi.
    O zi frumoasa!😉

    • Va multumesc mult !🙂
      O zi frumoasa, cu mult drag!❤
      Pupici.🙄

  2. Minunat spune suflețelul tău Rază de Soare ,pup tare !!

    • Sarut mana mult, draga mea !❤

  3. Reblogged this on Ace Chat & Share News 2014 and commented:
    #ACSN2014

    • Thank you !🙂

  4. Acum la prima ora a diminetii
    da-mi voie sa-ti urez in gand
    tie, ce esti simbolul tineretii
    Weekend placut,din ochi razand !!! 🙂 🙂 🙂

    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Va multumesc din suflet, pentru tot !🙂
      Sa aveti o zi frumoasa !

      • Si tu , o seara minunata ! 🙂

  5. I like your new background and your new photo my friend. :0

    • Thank you for all !
      Have a nice day !🙂

  6. My Dear! It has been so long since I have seen you or your blog. I hope all is going well for you. Are you still in … Australia?
    Scott

    • I’m fine. Thank you !🙂
      Have a nice day!


Leave a Reply

