Când am imprimat emoţia în sufletul tău


Când am imprimat emoţia în sufletul tău

Am legat lumea de picioare,
Am acoperit gura timpului,
Am secat ochii întrebători,
Am risipit mirosul din trăiri,
Am ascuns auzul în urechile iertării,
Şi-am conturat chipul străbătut de nopţile nedormite
Cu speranţa şi dorinţa de a-mi răspunde chemării.
Mai aveam zgomotul să-l adorm,
Dar liniştea m-a împiedicat să o găsesc.
M-am strecurat printre cuvinte
Şi am deschis cartea la zâmbetul tău.
Am citit de ori aceleaşi fraze,
Am urmărit cu privirea fiecare gând,
Apropiindu-ţi răbdarea de sufletul meu.
M-ai simţit. Ţi-am vorbit. Timpul s-a scurs.
Ce ai de spus ?

Published in: on November 2, 2014 at 4:35 pm  Comments (22)  
Tags: , , , ,

22 CommentsLeave a comment

  1. Foarte frumos🙂

    • Va multumesc frumos !
      O seara dulce si linistita !❤

  2. Reblogged this on Ace Friends & Share News 2014 and commented:
    #AceFriendsNews – Lovely Words from a Lovely Lady🙂

    • Thank you !🙂

      • Same to you for all your visits and likes🙂

  3. Frumos

    • Va multumesc !
      Seara frumoasa !🙂

  4. minunat…
    sa oprim timpul…

    • Mi-ar placea, se va putea ?!🙂

      Multumiri !
      O zi deosebita !

  5. if time has run out,
    is there still anything to say i wonder ….

    or has it all been said before time ran out
    and what has been said,
    will it stand the test of time ?

    Jimi

    • The time is the answer to everything, but not my time.🙂

      • time is the greatest storyteller of all …. :o)

  6. Neataa! Ce timp? Timpul are atata importanta cat ii dam noi😉 Saptamana vesela!🙂

    • Heiii!🙂
      Dar eu n-am timp sa-i dau timpului timp, cu atat mai putin importanta..
      Multumesc pentru cuvinte!
      Seara frumoasa.🙄

  7. Really printed emotions in reader’s mind…

    • I’m smiling. Thank you !🙂

  8. Frumoase versuri ! 🙂
    Felicitari Eda !! 🙂 🙂
    Uite, postez ceva ce sper sa-ti placa ! 🙂

    O seara frumoasa ! 🙂
    Aliosa.

    • Imi place, place!🙂
      Va multumesc mult !

      O seara deosebita, va doresc !🙄

  9. Eu spun că mi-ai legat emoţiile de creaţiile tale. ❤

    Frumoase, foarte frumoase versurile. Felicitări! ツ 😘

    • 🙂

      Am zambit. Emotiile fac minuni. Cel putin pentru mine.
      Iti multumesc tare mult! :*❤


Leave a Reply

