Perla de iarnă


Perla de iarnă

Decembrie s-a aşezat pe mâna mea
Din valsul elegant al fulgilor de nea,
Şi din iubirea-ngheţului faţă de stele
Mi-a strecurat în taină, rămurele.
Din dragostea miresmei de copii
Brăduţul n-are somn în nicio zi.

Cetina-nţeapă gândurile reci
Le-agaţă în visări, cu grijă, le dezlegi.
Ce te-ncălzeşte dulce fără teamă?
Sărutul lung al clipelor de iarnă.

Decembrie, ca perla
O port ca pe chemare
Pe deget, un inel
În zi de sărbătoare.

Published in: on December 7, 2014 at 5:13 pm  Comments (13)  
Tags: , , , , , ,

13 CommentsLeave a comment

  1. Ce te-ncălzeşte dulce fără teamă?
    Sărutul lung al clipelor de iarnă

    Pe aproape…🙂

    • E bine şi aşa, zic eu…🙂

      • Mă refeream bineînțeles la comentariul de la poezia precedentă. Că tot mă plângeam eu de atâta frig🙂

        • Da, da !🙂

          Poate se face şi mai cald, să ţină mereu mâinile departe de aerul rece. Dar stau şi mă întreb dacă dă îngheţul, mai e ceva de făcut ?!

  2. Înghețul dă numai când dispare iubirea.

  3. Frumoasa poezie, acum in prag de sarbatoare ! 🙂
    ” Decembrie ca perla ” va aduce si-un pic de SOARE
    In inimile romanilor si asa inghetate
    De-atata falsitate si multa rautate ! 😦
    Craciun Fericit inspirata, domnisoara ! 🙂

    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Mă bucur enorm că vă place… V-am găsit dezamăgit, sper că este totul în ordine !

      Numai bine!
      Zile frumoase !🙂

  4. Hi Denisa ,Merry Christmas and wishing you a joyous New year.Jalal

    • Thank you, too !🙂
      Happy Holidays !

  5. This is especially nice! Thank you for giving it to us.

    • Thank you too, Mike !🙂


  6. Frumusetea sarbatorilor de iarna sa va gaseasca in case alaturi de cei dragi. Aceasta sarbatoare sa va aduca multa sanatate, fericire si implinirea tuturor dorintelor. Cu drag Ileana


    • Vă mulţumesc din suflet !
      La fel şi dumneavoastră.🙂


Leave a Reply

